عارف: به هر اجماعی با محوریت آقای خاتمی تمکین می کنم

کد خبر: 21116
|
00:45 - 1392/03/21
نسخه چاپی

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد رضا عارف معاون اول دولت خاتمی و از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (دوشنبه) که در جمع هوادارانش در ساختمان والیبال واقع در بلوار کشاورز تهران حضور یافته بود اظهار داشت: امروز همه استان‌های کشور شور و نشاط این مکان را دارد و خدا را شکر می‌کنم که شاهد حضور جوانان و دانشجویان در حماسه 24 خرداد ماه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال پیشرفت کشور هستیم، ادامه داد: ما بر این باوریم که اصلاح طلبین با داشتن سعه صدر می‌توانند پیشرفت را در کشور رقم بزنند؛ شاید اکنون عده‌ای از جوانان کشورمان انگیزه‌ای برای حضور در را انتخابات نداشته باشند اما شما جوانان و دانشجویان باید آنان را تشویق به حضور کنید.

معاون اول دولت خاتمی معتقد است رای ندادن و عدم حضور در انتخابات اعتراض نیست بلکه به معنای عقب نشینی جریان اصلاح‌طلب است بنابراین اصلاح طلبان هیچ گاه عقب نشینی نمی‌کنند.

عارف در ادامه سخنان خود ضمن دعوت از هواداران برای حضور در انتخابات تاکید کرد: برای تقویت روابط کشورمان با سایر کشورها، ایجاد یک میلیون شغل، کنترل تورم و گرانی نیاز به حضور شما داریم.

وی هدف خود را از حضور در انتخابات پیگیری مطالبات مردم عنوان و تصریح کرد: من آمده‌ام تا منزلت شما را تضمین کنم و می‌خواهم صداقت و امانتداری در کشور  حاکم باشد به گونه‌ای که ایران به ایرانی بودن خود افتخار کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رابطه و همکاری با کشورهای همسایه را از دیگر برنامه‌های خود دانست و اظهار داشت: باید زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه را برای ایران رقم بزنیم و حماسه دوم خرداد دیگری خلق کنیم.

عارف خطاب به هواداران خود گفت: برای حاکمیت اصلاح طلبی نیاز به حضور شما در پای صندوق‌های رای داریم.چرا که معتقدم اصلاح طلبی یعنی خرد جمعی و سعه صدر و عقلانیت .

وی با تاکید بر اینکه هیچ گاه اخلاق را کنار نگذاشته‌ام، مبنای کار سیاسی خود را اخلاق گرایی برشمرد و گفت: از ابتدای حضورم در انتخابات مبنا را بر اجماع اصلاح طلبان گذاشته ام و برای ایجاد شور و نشاط در میان دانشجویان و جوانان به صحنه آمدم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یاد آور شد: از همان ابتدا که به عرصه انتخابات وارد شدم تاکید کردم که اگر آقایان هاشمی و خاتمی به صحنه آمدند میدان را ترک خواهم کرد.

عارف با تاکید بر اینکه از هر اجماعی که با محوریت آقای خاتمی باشد، تمکین می‌کنم، خاطر نشان کرد: برای من حاکمیت اصلاح طلبی که به عنوان حاکمیت قانون مداری و پیشرفت کشور مطرح است مهم است.

وی ادامه داد: بنده به عهد خود پایبندم و امیدوارم آقای خاتمی تا ساعات آینده نظر خود را اعلام کند تا همه با شور و نشاط بیشتری روز جمعه به پای صندوق‌های رای بیایند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشاالله بتوانیم در روز جمعه همه جوانان، مردان، زنان و غیور ایرانی را پای صندوق‌های رای ببینیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها