روحانی: نگرش به جوانان باید تغییر اصولی پیدا کند

کد خبر: 21278
|
14:52 - 1392/03/21
نسخه چاپی

حسن روحانی بر این نکته که نگرش به جوانان باید تغییر اصولی پیدا کند، تاکید کرد.

 

 

به گزارش ایسنا،‌ این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم زاهدان در مسجد طالقانی این شهر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی برخوردار در همه زمینه‌هاست.

 

 

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستان و بلوچستان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

 

وی از مردم استان سیستان و بلوچستان به عنوان مردمی پرتلاش یاد کرد و گفت: سیستان بلوچستان با توجه به ظرفیت‌های فراوان نیازمند توجه ویژه است.

 

 

روحانی در ادامه گفت: بایدتلاش کنیم تا سیستان و بلوچستان به مرکز اقتصاد و توسعه کشور تبدیل شود.

 

 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در طول سالیان عمر انقلاب فعالیت‌های خوبی در استان شکل گرفته است اما این کافی نیست و باید بیشتر تلاش شود.

 

وی اضافه کرد: من می‌دانم که یکی از مشکلات استان کمبود آب است، اما با رونق بخش صنعت، و گردشگری باید مشکل توسعه استان را حل کرد.

 

روحانی گفت: توجه به توسعه گازرسانی استان هم در اولویت کاری من است.

 

 

وی از شهرهای چابهار، خاش، زرآباد و زابل به عنوان قطب‌های گردشگری استان یاد کرد و گفت: باید در این زمینه نیز برنامه‌ریزی اصولی انجام گیرد.

 

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ارتقاء امنیت استان، گفت: راه دیگر رسیدن به امنیت پایدار این است که مردم را دخیل در این کار بدانیم و امنیت را به خود مردم واگذار کنیم.

 

وی تاکید کرد: بدانید افراد صاحب نفوذ محلی و نیروهای محلی بهتر می‌توانند امنیت استان را برقرار کنند.

 

 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، استان سیستان و بلوچستان را دارای موقعیتی مناسب برای برقراری رابطه اقتصادی با کشور افغانستان دانست.

 

روحانی گفت: اقوام مختلفی در ایران زندگی می‌کنند که قوم بلوچی یکی از آنهاست و باید از کاربردهای و تجربه‌ها و افکار در توسعه و آبادانی استان استفاده کرد.

 

وی با تاکید براین‌که قوم بلوچ در کنار من قرار دارند، افزود: ما برای رسیدن به توسعه و آبادانی کشور باید از نیروهای همه اقوام استفاده کنیم و در کنار هم باشیم.

 

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید زن و مرد به طور مساوی در کنار هم قرار دارند. اشتغالزایی پایدار و توجه به مشکلات اشتغال نیز به طور جدی پیگیری می‌شود.

 

 

وی رفع موانع تولید را مهمترین عامل توسعه دانست و گفت: توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و صنعت نیز جزء اولویت‌کاری است.

 

روحانی اظهار کرد: نگرش به مسئله جوانان در عرصه‌های اجتماعی و مبنا قرار دادن توجه به این سرمایه اصلی ملی به عنوان فرصت در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، باید تغییر اصولی پیدا کند.

 

این کاندیدای انتخابا ریاست جمهوری با تاکید بر اعتماد به جوانان نیز گفت: پیگیری و استمرار شیوه‌های ارتباط مستقیم مسوولان با جوانان، به منظور بازسازی اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت و مدیریت کلان کشور در دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد