جمعی از اساتید دانشگاه های کرمانشاه:

لیلة القدر انقلاب با وحدت در جبهه مقاومت/ اصولگرایان “حداد” گونه عمل کنند

کد خبر: 21524
|
10:19 - 1392/03/22
نسخه چاپی
به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مرصاد، جمعی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه طی بیانیه ای بر ضرورت وحدت اصولگرایان تاکید و از اقدام به موقع غلامعلی حداد عادل تقدیر کردند.

به گزارش  اسلام آباد خبر، این بیانیه به شرح زیر است:

“لیس البر ان تولو وجوهکم قبل المشرق و المغرب و الکن البر من آمن بالله و الیوم الاخر”

“نیکی تنها این نیست که به هنگام نماز روی خود را به سمت مشرق و یا مغرب کنید، بلکه نیکوکار کسی است که به خداوند و روز آخرت ایمان داشته باشد و به عهد خویش وفا نماید”

ما جامعه اساتید اصولگرای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه، حرکت جهادی ارزشمند و ایثارگرانه یار صدیق و مخلص انقلاب جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل در انصراف از کاندیداتوری یازدهمین دوره ریاست جمهوری را که نه تنها یادآور ایثارگری های ایشان در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به عنوان جهاد اصغر، بلکه نشان دهنده سرآمدی ایشان در جهاد اکبر که همان مبارزه با نفس است را ارج می نهیم.

این شخصیت بزرگ در مناظره ها نیز اثبات نمود جز به رضایت خداوند متعال و حفظ قرآن و نظام اسلامی و وفاداری به دلایت فقیه به مسئله دیگری نمی اندیشد و حاضر است در این راه مقدس از آبرو و هستی خویش نیز مایه بگذارد و تنها هدفش حضور در عرصه انتخابات ، احساس تکلیف و دینی بود که بر دوش او سنگینی می کرد.

بدون شک هدف وی از حضور در عرصه انتخابات چیزی جز خدمتگذاری صادقانه و بی منت که مد نظر مقام معظم رهبری نیز می‌باشد نبود و ایشان با دور اندیشی و تسلطی که بر اوضاع و احوال کشور، منطقه و جهان داشت می توانست را گشای بسیاری از مشکلات باشد و دولت این نیروی اصیل و ارزشی، تبدیل به یکی از خدوم ترین دولت های تاریخ کشور می شد اما به هر ترتیب با کناره گرفتن از عرصه انتخابات راه خدمتگذاری صادقانه را برای سایر دوستان و همپیمانان خود باز کرد.

در این برهه حساس از زمان، ما اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان کرمانشاه امیدواریم عملکرد ایشان الگو و سرمشق همه ما در عرصه های گوناگون و خصوصا دیگر کاندیدای محترم ریاست جمهوری که ماه ها قبل از کاندیداتوری خویش، عهد های مختلفی با مردم بسته و اعلام وفاداری به آن نموده اند، باشد و دیگر نامزده های جبهه اصولگرایی هماهنگونه که در ابتدای ورود به این عرصه بزرگ با وحدت و یکدلی ورود پیدا کرده اند، اکنون نیز با برنامه ریزی دقیق در نمایش وحدت و یکپارچگی خویش، ضامن پیروزی دیگری برای اصولگرایان و ولایتمداران جامعه اسلامی باشند.

بدون شک لیله القدر انقلاب، ۲۴ خرداد ماه می باشد. روزی که چشم جهانیان بدان دوخته شده تا دریابند که ملت بزرگ ایران تا چه زمانی انقلاب و رهبری خود را همراهی می نماید و بر همه ما واجب است که “حداد” گونه همه چیز خود را فداری نظام و انقلاب نموده و اثبات نماییم برای همیشه با اتحاد پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستیم .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد