پیام تبریک رئیس قوه قضاییه به منتخب ملت؛

کد خبر: 22584
|
11:23 - 1392/03/26
نسخه چاپی
پیام تبریک رئیس قوه قضاییه به منتخب ملت؛
آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از خبرگزاری فارس، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور کم‌نظیر ملت بصیر و مقاوم و خداجوی ایران اسلامی در این حماسه بزرگ را به ملت عزیز، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) و منتخب مردم جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تبریک گفته و خداوند متعال را بر این نعمت عظیم شکرگزاریم.

بدون تردید حضور حماسی و پرمعنا مردم در دفاع از ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پرتو عنایت الهی و در رقابتی سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامی به دست آمده مایه مباهات است.

در کسب این پیروزی ارزشمند باید قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی و لبیک آنان به ندای مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، سجده شکر به درگاه احدیت به جا آورد و با سرلوحه قرار دادن کار و تلاش خالصانه در رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان کوشید.

رجاء واثق می‌رود قوای مختلف نظام تحت نظارت ولایت مطلقه فقیه بتوانند در هرچه بیشتر شکوفایی استعدادهای نهفته و رفع تنگناها گام بردارند.

صادق لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد