انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران پیروزی روحانی را تبریک گفت

کد خبر: 22592
|
12:05 - 1392/03/26
نسخه چاپی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای خلق حماسه سیاسی به رهبر انقلاب، مردم و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

 انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای خلق حماسه سیاسی را به رهبر انقلاب، مردم و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

میهن سرفرازمان در طول ۳۴ سال عمر بابرکت خود شاهد صحنه‌های حساس و پیچ های سرنوشت سازی بوده است که همواره از آن گردنه‌های سخت، به‌واسطه رهبری امام عظیم الشان امت و همت مردمان آگاه، با موفقیت عبور کرده است. مردم همیشه در صحنه ایران نشان داده اند که  در راه سربلندی کشور و عزت روزافزون آن از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده و دین خود به نظام مقدس اسلامی را پرداخت مینمایند. یکی ازمهمترین عرصه‌هایی که مردم نسبت به کشور خود ادای تکلیف می کنند، عرصه انتخابات است. کسانی که به پای صندوق‌های رای می‌آیند فارغ از اینکه چه سلیقه‌ای دارند و به چه کسی رای می‌دهند، با هر رای خود، به کارآمدی نظام رای می‌دهند.

در این بین دشمنان قسم خورده ملت از هیچ اقدامی برای ضربه به پیوند عمیق میان مردم و نظام کوتاهی نمی‌کنند، از تحریم اقتصادی و سیاسی گرفته تا تلاش برای تحریم انتخابات؛ اما مردمان ایران با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ میهن اسلامی‌مان ثبت کردند، و با انگشتان آبی رنگ خود صورت خارج نشینان و داخل نشینان بریده از اسلام را سرخ نموده و توطئه توطئه‌گران را خنثی ساختند.

امانت‌داری مجریان انتخابات ایران در قبال رای مردم، که به فرموده رهبری انقلاب به مثابه حق الناس می‌باشد، بار دیگر در جهان خودنمایی کرد و نشان داد که انتخابات در ایران همواره آزاد بوده و هست، و با برگزاری چنین انتخاباتی در چنین سطحی از سلامت و امانت، عمق ظلمی که عده‌ای معاند و احیاناً جاهل نسبت به انقلاب در سال۸۸ روا داشتند، دگر بار بر ملت فهیم ایران آشکار شد. همچنین این انتخابات و نتیجه آن به جهانیان ثابت کرد که مهد مردم سالاری و دموکراسی نه در کشورهایی است که انتخابات آنها حداکثر به رقابت بین دو گروه و با مشارکت حداکثر ۵۰ درصدی مردم کشورشان خلاصه می‌شود، بلکه مهد مردمسالاری به شیوه صحیح، در ایران اسلامی و تحت لوای نظام ولایت فقیه است.

و اما سخن ما با منتخب ملت؛

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، امروز دیگر حضرت عالی نه فقط نماینده کسانی که به شما رای دادند، بلکه نماینده ملتی ۷۵میلیونی هستید که با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای، نشان دادند که کماکان به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ دارند و با وجود این همه تلاش دشمنان برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات، به ندای امام خود لبیک گفته و رویای دشمنان در جدا کردن ملت از نظام را ناکام گذاشتند.

رای سدید مردم به حضرتعالی از یک سو سبب خواهد شد که شما با پشتوانه‌ای قوی در برابر کشورهای غربی حاضر شده و از منافع کشور دفاع کنید و از سوی دیگر بار سنگینی بر دوش شما نهاده است، چرا که اکنون ملت انتظار دارند با طی کردن بخش اعظم مسیر حماسه سیاسی از سوی آنها، شما نیز با تکمیل این حماسه از طریق دفاع شایسته از آرمان‌های جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی و همچنین خلق حماسه اقتصادی از طریق راه اندازی هرچه بیشتر چرخ‌های تولید و رسیدگی به معیشت مردم، پاسخ شایسته‌ای به رای اعتماد ایشان بدهید.

ضمناً ما بعنوان بخشی از ملت غیور و بزرگ ایران، دست یاری خود را به سوی حضرت عالی و سایر مسئولین کشور دراز کرده و اعلام می‌داریم که در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای حل مشکلات کشور از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

در پایان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران بر خود فرض می‌داند این پیروزی عظیم را خدمت حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جانبازان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، مردم همیشه در صحنه و همچنین به دکتر حسن روحانی به عنوان نامزد منتخب مردم تبریک گفته و از خداوند متعال برای ایشان و ملت بزرگ ایران آرزوی توفیق روز افزون نماید.

و من‌الله توفیق

منبع: باشگاه خبرنگاران

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد