۱۲ امتیاز از پرسپولیس کسر می شود

کد خبر: 22612
|
12:20 - 1392/03/26
نسخه چاپی
هرچند بعید به نظر می رسد کار پرسپولیس با وینگادا آنقدر بالا بگیرد که کار به کسر امتیاز بکشد اما اگر چنین شود احتمال کسر ۱۲ امتیاز از فصل آینده پرسپولیس وجود دارد.

 

 

در شرایطی که به نظر می رسد مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس در انجام تعهداتی که از زمان مدیران قبلی این باشگاه باقی مانده است تنها مانده اند، زمان به ضرر پرسپولیس می گذرد و اگر وزارت ورزش به کمک این باشگاه نیاید با توجه به هزینه های شروع فصل مشکلات زیادی برای سرخپوشان وجود خواهد داشت.

این تیم در پرونده وینگادا در مرحله بعدی با جریمه نقدی روبرو خواهد شد کارشناسان حقوقی میزان این جریمه را با توجه به طلب ۳۶۰ هزار دلاری بین ۵۰ تا ۸۰ هزار دلار ارزیابی می کنند. در این میان نکته نگران کننده این است که پرسپولیس با یک پرونده روبرو نیست. وینگادا و دستیار او کاروالیو دو پرونده جداگانه تشکیل داده اند که همزمان بررسی می شود. اگر کار به مرحله کسر امتیاز برسد کسر امتیاز بین سه تا ۶ امتیاز خواهد بود در واقع برای پرسپولیس امکان کسر ۶ تا ۱۲ امتیاز وجود دارد.

این امر اهمیت موضوع کمک به این باشگاه را نشان می دهد. اگر قرار است بودجه ای تعلق بگیرد نباید زمان آنرا زیاد به تعویق انداخت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد