ناگفته ضرغامی از عاشورای تلخ 88

کد خبر: 24086
|
13:56 - 1392/03/29
نسخه چاپی

 

رئیس رسانه ملی گفت:در قضیه ۸۸ دو سه کاری که صدا و سیما پخش کرد، جامعه منقلب شد و حماسه ۹ دی رخ داد. اینها عصر عاشورا خیمه‌ای که بنام امام حسین(ع) بود را آتش زدند و هلهله کردند و برخی به من گفتند که اینها را به تصویر نکشید.
 سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم اهدای جوایز پنجمین جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع)طی سخنانی، با اشاره به خلق حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد گفت: این جلسه در حالی صورت می‌گیرد که شما جوانان جمعه گذشته از یک رقابت موثر سر بلند بیرون آمدید. وقتی از سوی رهبر گفته شد که باید حماسه سیاسی رخ بدهد کسانی که بدبین به این حضور سیاسی بودند و هر چه صحبت کردند گفتند که این انتخابات انتخابات سردی خواهد بود، شکست خوردند.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: رسانه ملی مجانی در اختیار همه قرار می‌گیرد که در هیچ جای دنیا اینطور نیست و همه در اختیار اصحاب قدرت است اما رسانه ملی کشور مجانی بدون حتی یک ریال در اختیار کاندیداهای ریاست جمهوری قرار گرفت. در صحنه این امکان فراهم می‌شود تا مردم تصمیم بگیرند .به همین دلیل شما جوانان موفق شدید. رای بالای ۷۲ درصد بزرگترین افتخاری است که ایران کسب کرده است.

ضرغامی افزود: من رسانه‌های خارجی را رصد می‌کردم و می‌دیدم که گفته شد؛ بگذارید اعتراف کنیم که ما هنوز بدنه اجتماعی مردم را نشناختیم و فکر نمی‌کردیم اینطور از نظام دفاع کنند، اما این اتفاق افتاده چون مردم روی نظام حساس هستند و چارچوب نظام را قبول دارند و این افتخار بسیار بزرگی است.در پایان این مراسم از خانواده شهید شهریاری و آتش نشان فداکار امید عباسی و نفرات برتر پنجمین جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) توسط سردار نقدی و سید عزت‌لله ضرغامی تقدیر به عمل آمد.

منبع: مرصاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب