چرا خاتمی حاضر نیست به منتخب مردم تبریک بگوید؟

کد خبر: 24091
|
14:00 - 1392/03/29
نسخه چاپی
کیهان: با سپری شدن ۵ روز از اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، دبیرکل و رئیس‌شورای مرکزی مجمع روحانیون دراین‌باره سکوت کرده و حاضر نیستند پیام تبریک خطاب به رئیس‌جمهور منتخب صادر کنند.
موسوی خوئینی‌ها پیش از انتخابات علنا خواستار تحریم این جشن‌ ملی شد و سکوت او طبیعی است اما خاتمی که از عارف حمایت می‌کرد، سرانجام مجبور شده بود به اعتبار آرای پایین نامزد اصلاح‌طلبان در نظرسنجی‌ها و با توصیه مشاوران خود از روحانی اعلام حمایت کند. با این حال اکنون که ۵ روز از اعلام نتیجه انتخابات می‌گذرد، محمد خاتمی حاضر نشده پیروزی حسن روحانی را به وی تبریک بگوید. این در حالی است که همه رقبای انتخاباتی روحانی، پیروزی وی در انتخابات و جلب اعتماد اکثریت مردم را تبریک گفتند. آقای روحانی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود تصریح کرد که روحانی رئیس‌جمهور همه ملت است و نه گروه‌ها و اشخاص خاص.
خاتمی دیروز در پیامی درگذشت جلیل شهناز از اساتید موسیقی را تسلیت گفت.
شایان ذکر است رجب مزروعی عضو خارج‌نشین حزب مشارکت پیش از انتخابات در مصاحبه با رادیو فردا گفته بود: اگر روحانی شکست بخورد، مصیبتی برای اصلاح‌طلبان نیست چرا که آنها نیروی اجتماعی خود را دارند.
 
منبع: مرصاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب