تبریک جبهه پایداری به حسن روحانی

کد خبر: 24097
|
14:05 - 1392/03/29
نسخه چاپی
جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه شورانگیز سیاسی ۲۴ خرداد و انتخاب رئیس جمهور منتخب بیانیه‌ای را برای تشکر از حضور عظیم مردم و تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین آقای روحانی صادر کرد.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای که به مناسبت حماسه شورانگیز سیاسی ۲۴ خرداد و انتخاب رئیس جمهور یازدهم صادر کرده ضمن تشکر از حضور عظیم مردم و تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی به عنوان منتخب مردم آورده است: بی تردید انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردی سترگ در تحقق هر چه بیشتر نظام مردمسالاری دینی است که جز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این خلف صالح و شاگرد ممتاز مکتب امام (ره ) و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی ملت بزرگ ایران پدید نمی‌آمد.

این بیانیه می‌افزاید: پیام اصلی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعتماد روز افزون مردم به این انقلاب و نظام مقدسی است که ۴ سال قبل آماج تهمت‌های عده‌ای فتنه‌گر و معاند نسبت به جمهوری اسلامی قرار گرفت و امروز بار دیگر این مردم نشان دادند که نظام اسلامی مبتنی بر ولایت مورد اعتماد ترین نظام سیاسی دنیا در صیانت از اراده مردم است و این خود یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این انتخابات است.

جبهه پایداری در این بیانیه تصریح می‌کند: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، امروز فصل همدلی است. از این رو از رئیس جمهور منتخب، مردم شریف، تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی و اجتماعی می‌خواهیم تا با تلاش و هم افزایی روز افزون در جهت نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ، اعتلا و پیشرفت کشور و انجام کار های بر زمین مانده، حداکثر مساعی خود را به کار بندند و با توجه به اعلان همکاری دوقوه دیگر انتظار می‌رود که قوه مجریه از این فرصت استفاده کرده و حماسه اقتصادی را با رویکرد اقتصاد مقاومتی سامان دهد.

در پایان این بیانیه آمده است: انتظار از دولت یازدهم این است که در دهه پیشرفت و عدالت، کابینه را ترتیب دهند متشکل از دولت مردان وفادار به آرمان‌های امام خمینی،خون شهدا و مقام عظمای ولایت و نیز در تقابل با اشرافی‌گری و رانت خواری، وادادگی فرهنگی و مقاوم در برابر استکبار ، تا به فضل الهی حرکت کشور به سمت اهداف دهه چهارم انقلاب هرچه پرشتاب‌تر دنبال شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها