تقدیر ستاد انتخاباتی روحانی از ناجا

کد خبر: 24099
|
14:07 - 1392/03/29
نسخه چاپی
معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی طی پیامی از تمامی کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور به دلیل تعامل با هواداران روحانی تشکر کرد.

 

معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی، طی پیامی از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی سراسر کشور، بابت سعه صدر و همکاری در جریان برگزاری جشن‌های خیابانی و خود جوش ملت ایران تشکر کرد.

اردشیر خدایی ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در خلق حماسه سیاسی، آورده است: بدون شک یکی از اهداف اصلی سیاست در جامعه اسلامی،خوشبختی مردم و بهبود زندگی جمعی ایشان است. از این دیدگاه اساساً سیاست با شادی، یعنی همان حس خوب زندگی، رابطه‌‌ای ارگانیک دارد. شادی ملت مسلمان ایران در شامگاه یکشنبه و پس از اعلام رسمی پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، گرچه حرکتی خودجوش و مردمی بود، اما با برخورد درست و اسلامی و اخلاقی نیروی انتظامی و همراهی ایشان که نشان از تصمیم‌گیری درست و عالمانه فرماندهی این نیرو دارد، شیرین تر گردید.

معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی روحانی در این پیام ضمن تقدیر از تعامل نیروی انتظامی با موج مردمی حامی دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد در جریان انجام وظیفه دولت آینده نیز شاهد تداوم این تعامل مثبت باشیم.

منبع: تسنیم

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب