نتیجه بازشماری آرا صندوق های کرمانشاه به هیئت نظارت ابلاغ شد/ رسیدگی دقیق و احتمال قوی تایید انتخابات+تنها تغییر احتمالی

کد خبر: 27251
|
19:19 - 1392/04/05
نسخه چاپی
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: نتیجه بازشماری و تجمیع آرا امروز به هیئت نظارت ابلاغ می شود.
به گزارش مرصاد، پس از بازشماری دقیق و بی چون و چرای بیش از ۴۰۰ صندوق اخذ رای در انتخابات شورای شهر کرمانشاه امروز هیئت اجرایی نتیجه تجمیع را به هیئت نظارت ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش و طبق پیش بینی قبلی پایگاه خبری مرصاد به احتمال قوی نتایج  انتخابات پس از این بازشماری دقیق و بی سابقه با کمترین تغییرات به هیئت نظارت ابلاغ و این هیئت نیز که از نزدیک به با دقت تمام بر باز شماری نظارت داشته است این انتخابات را تایید خواهد کرد.
گفتنی است شنیده ها حاکی از جابه جایی تنها نفر پانزدهم با نفر شانزدهم از لیست قبلی است.
گرچه برای تایید نتیجه انتخابات باید در انتظار پایان فرصت ۵ روزه هیئت نظارت که البته دو روز از آن گذشته است باقی ماند اما پیش بینی ها حاکی از تایید صحت و سلامت انتخابات است.
در همین رابطه معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه به خبرنگار مرصاد گفت: احتمالا تا پایان امروز نتیجه بازشماری آرا توسط هیئت اجرای به هیئت نظارت ابلاغ خواهد شدو
جلال منکرسی گفت: هیئت نظارت ۵ روز فرصت دارد که به بررسی خود ادامه دهد اما این امکان وجود دارد که نتیجه پیش از این مهلت قانونی هم اعلام شود.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد