کارخانه لاستیک سازی در اسلام آباد غرب/

احداث کارخانه لاستیک سازی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب

کد خبر: 292695
|
08:41 - 1394/02/05
نسخه چاپی
احداث کارخانه لاستیک سازی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: مدیر عامل شرکت ایران تایر از احداث کارخانه لاستیک سازی ایران تایر در منطقه ویژه اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امیر صادقی از احداث کارخانه لاستیک سازی ایران تایر در منطقه ویژه شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

وی افزود: احداث این کارخانه در منطقه ویژه اسلام آباد غرب امکان اشتغال مستقیم یک هزار نفر را  فراهم خواهد کرد.

صادقی گفت: زمین اجرای این طرح به مساحت ۵۰ هکتار در نظر گرفته شده و مقدمات تامین آب، برق و گاز طرح در دست اجراست.

مدیر عامل شرکت ایران تایر با بیان اینکه طرح اولیه به سازمان صنعت معدن و تجارت استان تقدیم شده و منتظر اخذ مجوزهای لازم هستیم، بیان داشت: با صندوق توسعه ملی نیز هماهنگی‌ ها را انجام داده‌ایم تا به محض رفع تحریمها با شرکت‌های بین المللی وارد مذاکره شویم و تجهیزات و دانش فنی روز دنیا را در این کارخانه راه اندازی کنیم.

وی سابقه اولیه ایران تایر را به شرکت جنرال عنوان کرد و گفت: در فاز اول کارخانه ۵۰ هزار تن تایرهای بایاس و رادیال سواری و تری‌آل استیل کامیونی تولید خواهد شد که در مرحله اول حدود یک هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و در مرحله بعد با افزایش ۲۰ تا ۳۰ هزار تنی اشتغال مستقیم طرح به یک هزار و ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت ایران تایر خاطر نشان کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری شرکت ایران تایر و مشارکت شرکت پایا گستر سینا اجرایی خواهد شد و با توجه به آورده ۱۵ تا ۲۰ درصدی، دانش فنی و نیروهای متخصص برای راه اندازی به جذب تسهیلات استانی و کشوری و حمایت مدیران استان نیازمندیم.

لازم به ذکر است که شرکت ایران تایر (سهامی عام) یکی از شرکت‌ های تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که بیش از نیمی از سهام آن متعلق به بنیاد و مابقی آن به سایر سهامداران ایران تایر تعلق دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد