نامه انصارالله به بان کی‌مون:

سوخت بیمارستان‌ها در حال پایان است/ عربستان هر آن‌چه نشان از زندگی دارد را نابود می‌کند

کد خبر: 292710
|
23:42 - 1394/02/12
نسخه چاپی
بخش سیاست خارجی انصارالله یمن، در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و سفرای کشورهای خارجی آن‌ها را نسبت به پایان سوخت و دارو در بیمارستان خلال ساعات آینده هشدار داده است.

 

 

    
 

 

سوخت بیمارستان‌ها در حال پایان است/ عربستان هر آن‌چه نشان از زندگی دارد را نابود می‌کند

 

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بخش روابط خارجی انصارالله یمن در نامه‌ای به قلم «حسین العزی» رئیس بخش روابط خارجی این جنبش، بان کی‌مون و سفرای کشورهای مختلف را مورد خطاب قرار داده است.

به گزارش روزنامه الثوره سوریه، بخش روابط خارجی انصارالله یمن در این نامه در خطاب به دبیر کل سازمان ملل و سفرای دیگر کشورها، آن‌ها را نسبت به جنایات عربستان در یمن آگاه کرده است.

در این نامه آمده است: با ابراز تأسف باید به شما بگوییم که - بنا به گزارش وزارت بهداشت و صلیب سرخ جهانی-  سوخت باقی مانده در خلال 24 ساعت آینده در بیشتر بیمارستان‌ها تمام خواهد شد؛ بیمارستان‌هایی که هزاران بیمار و مجروح در آن‌ها بستری هستند.

همچنین باید تأکید کنیم که این وضعیت در سایه تجاوزات و حملات مستمر سعودی‌ها ادامه دارد و ادامه آن موجب فجیع‌ترین جنایت‌ها در حق شهروندان و تمام چیزهایی که به زندگی و مقتضیات حیات آن‌ها مربوط می‌شود، خواهد شد.

در ادامه این نامه با ذکر چندین مثال، اوج جنایات سعودی‌ها به مخاطبان آن یادآور شده است:

1- بمباران محله «سعوان» در صنعاء و تخریب منازل بر روی ساکنین آن، در حالی که در خانه‌هایشان خواب بودند که دهها کشته و زخمی از زنان و کودکان بر جای گذاشته است.

2- بمباران مناطق مرزی در صعده از طریق بالگردهای آپاچی و بمباران توپخانه و حملات موشکی که جنایات وحشتناکی را رقم زده است، حجم این بمباران‌ها به اندازه‌ای است که فقط امروز 40 حمله به روستاها و شهرهای مرزی انجام شده است

3-در استان «حجه» جنگنده‌های سعودی تأسیسات و زیرساخت‌های و خودروهای خبرنگاران را مورد هدف قرار می‌دهند.

4- شهروندان، کامیون‌های سوخت و بیمارستان‌ها در استان «الجوف» و «مأرب» هدف بمباران جنگنده‌های سعودی قرار می‌گیرند.

5- در استان «تعز» هواپیماهای سعودی، چندین حمله علیه بیمارستان‌ها میدانی و منازل مردم انجام داده‌اند که کشته و زخمی‌های بسیاری را در پی داشته است.

6- علاوه بر تمام این‌ها، بمباران‌های کور و بی هدف در استان «عدن» ادامه دارد.

در ادامه این نامه آمده است: مواردی که گفته شد، خلاصه‌ای از جنایات سعودی‌هاست. در آخر ما منتظر نقش انسانی و فعالی هستیم که اخلاق و ارزش‌های انسانی مشترک را پاس دارد و عربستان سعودی را برای این حد از قساوت و تکبر در حق مردم مظلوم و محاصره شده یمن مجازات کند، مردمی که بدون هیچ گونه توجیهی و صرفا به دلیل ایستادگی در برابر فساد و تروریسم در حال رنج کشیدن هستند.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد