سردار نقدی در همایش ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره):

کسانی که برای سازش با استکبار چراغ سبر نشان می‌دهند، صلاحیت تفسیر پیام امام (ره) را ندارند

کد خبر: 292758
|
09:41 - 1394/02/21
نسخه چاپی
 کسانی که برای سازش با استکبار چراغ سبر نشان می‌دهند، صلاحیت تفسیر پیام امام (ره) را ندارند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پیشروی مداوم جهان اسلام به سوی تحقق آرمان‌ها و وصایای امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بهترین مفسر برای بیانات امام (ره)، کسی است که اندیشه و حال و هوای ایشان را داشته باشد نه کسانی که برای سازش با استکبار چراغ سبر نشان می‌دهند.

 

به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سایت اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ستاد گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مجتمع 5 آذر برگزار شد گفت: سالگرد ارتحال امام (ره) فرصتی ارزشمند و سرمایه‌ای عظیم است و ملت از سراسر کشور همراه با فرمایشات امام خامنه‌ای با آرمان‌های امام تجدید بیعت می‌کنند.
سردار نقدی آثار امام راحل را معجزه‌ای مستمر تا به امروز دانسته و اظهار داشت: برکات امام راحل در حیات مادی ایشان محدود نشده و هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود.
وی تلاش دشمن برای تحریف و محو ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و اسلام ناب را یادآور شده و افزود: امروز هزاران شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی برای مقابله با آرمان‌های امام راحل فعالیت می‌کند، چراکه همین ارزش‌ها باعث شده تا از ابتدای انقلاب تا کنون، مستکبران در دنیا ضعیف‌تر شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: هر روز که می‌گذرد در بخشی از جهان اسلام، آمریکا توسط ملت‌ها به بیرون رانده می‌شود و درب خانه‌ها برای پذیرش اسلام باز می‌شود. پرچم آمریکا و اسرائیل در گوشه و کنار جهان به زیر کشیده شده و می‌سوزد و به جای آن پرچم قرآن بالا می‌رود و تصاویر امام و رهبری بر در خانه‌ها و سینه رزمندگان نقش می‌بندد.
وی با بیان اینکه تفکر خمینی کبیر هر روز در حال پیشروی است، ابراز داشت: امام (ره) فرمودند اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، و امروز شاهدیم که حرکت اسلام ناب محمدی (ص) از کشمیر تا مدیترانه و از قفقاز تا دریای سرخ جریان دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به پیشروی مداوم جهان اسلام به سوی تحقق آرمان‌ها و وصایای امام راحل اشاره نموده و تاکید کرد: امام راحل خواستار حرکت به سمت تشکیل یک حکومت بزرگ اسلامی با جمهوری‌های آزاد و مستقل شدند و امروز تحقق این وصیت امام (ره) با شکست و افول روز به روز دشمنان و مستکبران آشکارتر می شود.
وی با اشاره به برخی افراد کوتاه بین و دنیاپرست که با دشمنان هم داستان شده و از روابط خود با امام (ره) سوء استفاده و پیام امام (ره) را تفسیر به رأی و تحریف می کنند، بیان کرد: پیام امام (ره) برای امروز است و بهترین مفسر برای بیانات امام (ره)، کسی است که اندیشه و حال و هوای امام راحل را داشته باشد چراکه انتساب خانوادگی و همسایگی و رفت و آمد زیاد باعث صلاحیت برای تفسیر سخنان امام نمی شود.
سردار نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال اشرافی گری و خوشگذرانی اند، نمی‌توانند سخنان امام راحل را تفسیر کنند چراکه امام ساده زیست و دارای زی طلبگی بود.
وی با بیان اینکه حامیان مفسدین اقتصادی نمی‌تواند سخنان امام خمینی را تفسیر کنند، ابراز داشت: کسانی که برای نشان دادن درب باغ سبز به ظالمان و کودک کشان تلاش شبانه روزی دارند و برای سازش با استکبار چراغ سبز نشان می‌دهند، صلاحیت تفسیر پیام امام خمینی (ره) را ندارند چراکه امام همیشه شور مبارزه با ظلم و زورگویی در سر داشت و یکپارچه ضد استکبار بود و هر سلول بدنش «مرگ بر آمریکا» سر می داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز سخنان امام روشن است، تصریح کرد: کسی می‌تواند بیان امام را تفسیر کند که با همه وجود پشتیبان ولی فقیه بوده و از رهبر معظم انقلاب که ذره ای با امام فاصله ندارد پیروی کند.
سردار نقدی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ملت به کسانی که برای خوش آمد آمریکای ظالم، آل سعود جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش سخن می‌گویند، توجه نکرده و از ولایت فقیه پیروی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد