با حضور استاندار کرمانشاه؛

کلنگ پروژه بهسازی جاده اسلام آبادغرب ـ حمیل به زمین زده شد

کد خبر: 292794
|
18:01 - 1394/02/24
نسخه چاپی
 کلنگ پروژه بهسازی جاده اسلام آبادغرب ـ حمیل به زمین زده شد
اسلام آباد خبر:با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولین استانی و محلی کلنگ پروژه بهسازی جاده اسلام آبادغرب به حمیل به زمین زده شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه؛ کلنگ پروژه بهسازی جاده اسلام آبادغرب به حمیل به زمین زده شد.

 

ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه بزرگراه و آزاد راه ضریب امنیت جاده ای را برای رانندگان افزایش می دهد، تاکید کرد: دولت یازدهم دست به کاری نمی زند، مگر آن کار را در زمان مشخصی به پایان برساند که این در مسیر زندگی بهتر برای مردم است.

 

استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: داشتن راه‌های استاندارد می‌تواند زیرمجموعه توسعه برای هر منطقه و شهری باشد.

 

در ادامه این مراسم، افشین کریمی، فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد: یکی از خواسته های اصلی مردم این شهرستان احداث بزرگراه در این مسیر بوده است.

 

کریمی با اشاره به اینکه این محور در سالهای اخیر تلفات جانی و مالی زیادی بر هم استانی ها و مسافران وارد می آورد، افزود: در صورتی که این پروژه را به سرانجام برسانیم می توانیم شاهد کاهش فاحش تصادفات جاده ای در این محور باشیم.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه نیز گفت: جاده اسلام آباد غرب – حمیل قطعه ای از محور اسلام آباد – پلدختر به طول 25 کیلومتر است که با 471 میلیارد ریال اعتبار درمدت 24 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

بهادری گفت: با توجه به اهمیت پروژه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در موعد مقرر به بهره بردای برسد.

 

علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با اشاره به  جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی ، گفت: با توجه به تلفات بالای این محور و مطالبه جدی مردم در این خصوص این مشکل جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی داشته ایم که خوشبختانه با دستور ایشان  تلاش ها به ثمر نشست و امیدواریم در موعد مقرر شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد