حجت الاسلام محمدی پور:

حقوق بشر چرا کشتار زنان و کودکان بی گناه یمن را نمی بیند/انتقاد از فعالیت های مخفیانه انتخاباتی و تخریب شخصیت ها

کد خبر: 292797
|
15:24 - 1394/02/25
نسخه چاپی
حقوق بشر چرا کشتار زنان و کودکان بی گناه یمن را نمی بیند/انتقاد از فعالیت های مخفیانه انتخاباتی و تخریب شخصیت ها
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: رسول خداهدف از بعثت را کامل کردن مکارم اخلاق بیان کردند و لازم است برخی مکارم اخلاق را همیشه آویزه گوشمان کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیرمحمدی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: هر روز ظلم ها در جهان  به شکل های جدیدتری انجام می شوند.

 

وی افزود: آل سعود نگذاشت هواپیمای حامل کمک های دارویی جمهوری اسلامی ایران در یمن فرود آید، اما جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت مظلومین برنمی دارد و کشتی حاوی دارو و کمک های انسان دوستانه را راهی یمن نمود که انشاءالله تا چند روز آینده به یمن خواهد رسید.

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: سالهاست که کشورهای اروپایی به بهانه عدم آزادی زنان، ایران را ضد حقوق بشر می خوانند و می گویند زنان ایرانی آزاد نیستند موی سر خود را زیر آفتاب عریان کنند ولی در مقابل جنایت آل سعود و کشتار زنان و کودکان بی گناه یمن چشمان خود را بسته اند.

 

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی یعنی اینکه مسلمانان سلطنت نمی خواهند، تصریح کرد: آل سعود دوران ذلت خود را سپری می کند و در واقع آل جهود با ظلم به مسلمانان یمن،  گور خودش را کنده و در روایات داریم که هر قومی ظلم را به اوج برساند آخر عمرش فرا رسیده است.

 

وی اضافه نمود: برخی از عاملان بیگانه می گویند ولایت فقیه همان سلطنت است، اما اینها غافلند و نمی دانند سطلنت مانند عربستان است که از بین خانواده آنها بصورت موروثی حتی پادشاه 80 ساله انتخاب می شود ، اما در ایران که حضرت امام خمینی(ره) حتی به مرحوم حاج احمد آقا اجازه نداد پست سیاسی بگیرد و همچنین رهبر معظم انقلاب نیز به فرزندانش اجازه نداده وارد سیاست بشوند و در مملکت اسلامی ایران همه مسئولین از پایین به بالا حتی خبرگان رهبری که رهبر به وسیله ایشان انتخاب می شود منتخب مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود، اظهار داشت: جرم آیت الله شیخ نمر اینست که اعتراض کرده؛  چرا به شیعیان آزادی عمل نمی دهید که حتی از ساده ترین حقوق انسانی در عربستان محروم هستند.

وی افزود: در حالیکه در ایران با وجود حاکمیت شیعی اهل سنت از آزادی کامل برخوردار هستند و امام جماعت مستقل دارند و مورد اکرام و احترام جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: علمای بزرگ جهان اسلام از جمله آیت الله سیستانی بخاطر ظلم های عربستان صدایشان درآمده و اگر این شیخ شیعه (آیت الله نمر) توسط عربستان اعدام شود ، آتش آن آل سعود را نابود خواهد کرد.

 

وی با اشاره به مناسبت شب مبعث پیامبر(ص) اظهار داشت: رسول خداهدف از بعثت را کامل کردن مکارم اخلاق بیان کردند و لازم است برخی مکارم اخلاق را همیشه آویزه گوشمان کنیم.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با انتقاد از اینکه فعالیت های مخفیانه انتخاباتی شروع شده، گفت: در واقع تخریب شخصیت ها و دروغ بستن به دیگران شروع شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مگر ما مسلمان نیستیم ، مگر پیامبر نگفت که دروغ کلید همه گناهان است، پس آیا این همه دروغ در جامعه اسلامی برای همه بلایا کافی نیست؟ آیا این همه تذکر کافی و اثربخش نیست؟

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطر نشان کرد: جا دارد پیروان رسول خدا آنقدر از تعلیمات قرآن و احادیث یاد بگیرند که وقتی در مجلسی می روند از زبانشان قند و شکر و علم و ایمان بریزد.

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها