جلیلیان:

بازرسی از تأسیسات نظامی ایران جزء خط قرمزهای مذاکرات است

کد خبر: 292798
|
17:18 - 1394/02/25
نسخه چاپی
بازرسی از تأسیسات نظامی ایران  جزء خط قرمزهای مذاکرات است
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اجازه مداخله غربیها در امور داخلی کشور را نمی دهیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبراظهار داشت:  بازرسی از تأسیسات نظامی ایران که اخیرا" توسط برخی از مقامات غربیها مطرح شده است، جزء خط قرمزهای ما در مذاکرات است و همانطور که مشخص است مذاکره ما با کشورهای 5+1 بر سرمسأله هسته ای است و با انها بحث مذاکره نظامی  نداریم.

 

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران فقط در چارچوب مسائل هسته ای مذاکره می کند، گفت: مقام معظم رهبری ، ملت و مجلس ایران بارها اعلام داشته اند که مذاکرات ما در چارچوب هسته ای است و لاغیر.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر آمریکا یا هر سازمان بین المللی بخواهد خارج از چارچوب مذاکرات هسته ای زیاده خواهی بکند و بحثی های دیگری را مطرح کنند ، ما آنرا خط قرمز نظام می دانیم و آنرا نمی پذیریم.

 

وی با بیان اینکه  مسائل دفاعی و نظامی خط قرمزهای جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: مذاکرات باید بر اساس آن توافقاتی که تیم مذاره کننده ما با 5+1 مطرح کرده اند پیش برود و هیچ نکته ای خارج از آن را نمی پذیریم و اینگونه موضع گیری ها را مداخله غربیها در امور داخلی کشور می دانیم و اجازه نمی دهیم که کسی از مراکز نظامی ما بازدید کند و اطلاعات محرمانه ما را کشف نمایند.

 

علی جلیلیان با اشاره به دخالت های نابجای  مجلس سنای آمریکا در مذاکرات اظهار کرد: ما با 5+1 درحال مذاکره هستیم و طرف ما اصلا" مجلس سنا نیست و مجلس سنا که اختلافات جناحی با اوباما و دولت آمریکا دارد نمی تواند در مذاکرات ما دخالت نماید.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد