دکترحسین آبادی :

در دفاع مقدس کفر با تمام توان در مقابل اسلام ناب قرار گرفته بود/رزمندگان ما با ایثار و از جان گذشتگی استراتژی جنگ دنیا را عوض کردند

کد خبر: 292881
|
09:16 - 1394/03/04
نسخه چاپی
در دفاع مقدس کفر با تمام توان در مقابل اسلام ناب قرار گرفته بود/رزمندگان ما با ایثار و از جان گذشتگی استراتژی جنگ دنیا را عوض کردند
اسلام آباد خبر: رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه در مراسم بزرگداشت سوم خرداد در اسلام آبادغرب گفت: در فتح خرمشهر هم درس مقاومت یاد گرفتیم و هم ایثارگری را به دشمنان نشان دادیم و هم پیروز شدیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر محسن حسین آبادی در مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر برای کسانیکه دردودان دفاع مقدس بودند هنوز حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد.

 

 

وی با اشاره به چندین بار اشغال خرمشهر توسط بیگانگان در طول تاریخ گفت آخرین بار در زمان حکومت صدام خرمشهر اشغال شد اما این بار  هم اشغال آن و هم آزادسازی آن با گذشته فرق می کرد.

 


 رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی  در دفاع مقدس است، گفت: عراقی ها خرمشهر را بعنوان جزیی از خاک عراق تصرف کردند و تصمیم داشتند بعد از خرمشهر کل استان خوزستان و جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی و اروندرود را جزو خاک خود کنند و بعد از آن قصد براندازی نظام را داشتند.

 


وی افزود: صدام که در هنگام ورود نیروهای عراقی به خرمشهر اعلام کرده بود، خرمشهر لباس عزا از تن به در کرد و لباس شادی پوشید، وقتی عراقیها بعد از گذشت 20روز از حمله به خرمشهر مقاومت مردمی را دیدند، مجددا" صدام اعلام کرد که سانتیمتر به سانتیمتر خرمشهر با خون بدست آمده است.

 


 دکتر حسین آبادی با اشاره به کمکهای همه جانبه غرب و شرق به صدام در جنگ بر علیه ایران، گفت: در غرب، آمریکا با سازمانهای جاسوسی، فرانسه با میراژ2000 و توپهای پیشرفته، انگلیس با هواپیمای جگوار ، آلمان با سلاح شمیایی در کنار صدام بودند و در شرق، شوروی میگ های اسکات و مستشاران روسی را بر ضد ایران به خدمت صدام فرستاده بود و کشور های عربی هم سرباز و هم پول به صدام می دادند.

 

وی تصریح کرد: در واقع کفر با تمام توان در مقابل اسلام ناب قرار گرفته بود. و امام درست و بجا فرمود: که ما ابهت دو ابرقدرت  شرق و غرب را شکستیم.


محسن حسین آبادی خاطرنشان کرد: این فرهنگ مقاومت که امام به مردم یاد داد  از اول حمله به خرمشهر تا پایان جنگ حفظ شد و روز پیروزی خرمشهر را روز مقاوت ایثار و پیروزی نامیده اند چون ما در فتح خرمشهر هم درس مقاومت یاد گرفتیم و  هم ایثارگری را به دشمنان نشان  دادیم و هم پیروز شدیم.

 


وی افزود: نسل جوان از رشادتهای دفاع مقدس اطلاع ندارند و بعضی ها خناسی می کنند و می گویند به پذیرش قطعنامه ما شکست خوردیم، در صورتیکه چنین نبود، بلکه با پدیرفتن قطعنامه  صدام از طرف سازمان ملل بعنوان آغازگر جنگ شناخته شده و معرفی شد و دشمنان به هیچ کدام از خواسته هایشان نرسیدند .

 

دکتر حسین آبادی با بیان اینکه رزمندگان ما با ایثار و از جان گذشتگی استراتژی جنگ دنیا را عوض کردند، گفت:  بسیجی ما خودش را روی مین می انداخت و رز مندگان را قسم می داد که خیانت نکنید و جلو بروید و این فرهنگ شهادت به جایی رسید که دیگر خاکریز و تانک و توپ جلوی رزمندگان اسلام را نمی گرفت که در عملیات بیت المقدس همه دنیا را به تعجب وا داشتند و خرمشهر را آزاد کردند.

 

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد، ابراز داشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد یعنی با علم بشری و محاسبات مادی قابل محاسبه نیست.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد