با حضور مسئولین شهرستان/

مراسم یادواره شهدادر روستای سرخک سنجابی اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 292892
|
08:22 - 1394/03/06
نسخه چاپی
مراسم یادواره شهدادر روستای سرخک سنجابی اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آباد خبر: به منظور یادبود 13 شهید روستای سرخک سنجابی مراسم یادواره شهدا با حضور فرماندار ،جمعی از مسئولین و اهالی این روستا برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با نثار سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج )،  بر روان پاک امام راحل، امام شهدا،همچنین بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهیدان عزیز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس سلام و درود فرستاد.

 

وی با اشاره به سجایای ارزشمند و کرامات عدیده ی شهدا، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب ، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

 

سرهنگ پاسدار حمیدرضا رجبی خاطرنشان کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع)   درس فداکاری ، وفاداری ، از خود گذشتگی  آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

 

دراین مراسم فرماندار شهرستان نیز در سخنانی اظهار داشت: خرداد ماه ،ماهی است که ما را به یاد امام (ره) و حماسه فتح خرمشهرکه یک حماسه ملی و مذهبی  است می اندازد  و این ایام یادآور عظمت ،عزت ،سربلندی ، ارزش های بنیانگذار انقلاب  اسلامی و خون شهداست.

 

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، از حضورش در جمع اهالی روستای سرخک سنجابی ابراز خرسندی کرد و گفت: مردم عزیز این منطقه در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند و با تمام وجود عزیزترین های خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی میراثی گرانبهاست که از امام حسین(ع) به ما رسیده است واین میراث گرانبها را  شهدای ما حفظ کرده اند و امروز همه ما وظیفه داریم پیام شهدا را به نسل آینده منتقل کنیم.

 

 

وی با باقدردانی از صبر و بردباری خانواده شهدا تصریح کرد: همه وظیفه داریم خانواده شهدا را تکریم کنیم و به هرنحو ممکن قدردان این عزیزان باشیم.

 

اجرای شعرهای حماسی دوران دفاع مقدس به زبان محلی توسط رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و خیرمقدم دهیار این روستا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

انتهای خبر/

 

 


 



 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد