لزوم تذکر دستگاهای ذیربط به متخلفان/

انتقاد امام جمعه اسلام آبادغرب از تبلیغات زود هنگام کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان

کد خبر: 292903
|
09:03 - 1394/03/09
نسخه چاپی
انتقاد امام جمعه اسلام آبادغرب از تبلیغات زود هنگام کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه روز گذشته از تبلیغات زود هنگام کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان انتقاد نمود.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدی پور در فرازی از خطبه دوم نماز جمعه روز گذشته در مسجدجامع اسلام آبادغرب با انتقاد از تبلیغات زود هنگام کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان اظهار داشت: هنوز هیچی نشده تبلیغات کاندیداها شروع شده است.

 

وی با تاکید بر عدم تخریب شخصیت ها گفت: هرکسی که تایید صلاحیت شود و یا هرکسی تایید صلاحیت نشود، همه فرزندان انقلاب هستند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه هفته های قبل نیز، با انتقاد شدید از اینکه فعالیت های مخفیانه انتخاباتی شروع شده، گفت: در واقع تخریب شخصیت ها و دروغ بستن به دیگران شروع شده است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، سایت کرمانشاه دیلی در انتشار خبری"اسامی افرادی که کاندیدای نمایندگی مجلس در اسلام آبادغرب هستند " را اینگونه معرفی کرده است:

 

کرمانشاه دیلی:  با وجود اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری برگزار می شود اما به تریج فضای انتخاباتی مجلس در اقصی نقاط کشور در حال شکل گیری است.

 

در این میان در شهرستان اسلام آبادغرب تا حدودی برخی از کاندیداها مشخص شده اند و بعضی از ایشان نیز از هم اکنون با دیدارها و حضور خویش در مراسمات اجتماعی و سیاسی بیش از پیش خود را در فضای جامعه نمایان ساخته اند.

 

تاکنون اسامی ذیل نامزدی خویش را در انتخابات پیش رو اعلام نموده اند و البته به مانند همیشه شایعه سازی هایی نیز در خصوص برخی چهره های سرشناس همانند دکتر لطیف صفری ، مهندس کامبیز جعفری ، حاج پرویز توسلی زاده و … مطرح می شود که مدیریت کرمانشاه دیلی با علم و اطلاع بلاواسطه به مخاطبان عزیز اعلام می کند که این سه شخصیت به هیچ عنوان بنای کاندیداتوری ندارند.

 

اسامی کاندیداها:

دکتر علی جلیلیان – دکتر قدرت احمدیان – دکتر حمیدرضا صیدمحمدی – دکتر حشمت الله فلاحت پیشه – دکتر نادر نادری – دکتر قباد کاظمی – اکبر جوهری – تورج بدری – علی رستمی – محمد صیدمحمدی – علی صابری – نورالدین زارعی – قاسم قاسمی – بهمن رضایی و … 

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها