سرهنگ محمدی:

۵۵۰ زائر از اسلام آباد غرب به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد

کد خبر: 292905
|
17:18 - 1394/03/09
نسخه چاپی
۵۵۰ زائر از اسلام آباد غرب به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب از اعزام ۵۵۰ زائر برای شرکت دربیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از اسلام‌آباد غرب خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر،سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاراسلام آباد خبراظهار کرد: کاروان 550 نفری شهرستان اسلام آبادغرب در قالب 11 دستگاه اتوبوس بین شهری با همراهی روحانیت معزز و پیشتازی کاروان ویژه خانواده معزز شهدا جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال و زیارت حرم مطهر و بهره مندی از زیارت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منویات معظم له و با بدرقه مسئولین شهرستان اعزام خواهند شد.

 

وی افزود: همواره تلاش ما رزمندگان پیرو خط امام بر این بوده است که ایام رحلت امام راحل با شکوه خاصی برگزار شود.
 
وی افزود: به همین منظور در بیست وششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، جدا از کاروان اعزامی نیز هر ساله مردم ولایتمدار و متدین شهرستان اسلام آبادغرب با شور و علاقه خاصی به هر شکل ممکن در چهاردهم خرداد ماه خود را به حرم مطهر پیر و مراد خود رسانده اند.
 

سرهنگ محمدی خاظر نشان کرد: با هماهنگی لازم در بین دستگاه‌های مختلف و برنامه ریزی های انجام شده مقدمات اعزام این زائرین و مشتاقان به مرقد امام (ره) فراهم شده است و برای ایاب ذهاب این عاشقان روح الله، 11 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است که وظیفه رفت و برگشت زائرین حرم بنیانگذار انقلاب را بر عهده خواهند داشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب تصریح کرد: برای آشنایی بهتر و جامع‌تر نسل  جدید با افکار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) ، بیشتر زائرین از مشتاقان نسل جوان و اکثرا" بار اولی اعزام می شوند.

 

وی درآخر یادآور شد: مراسمات مختلفی نیز در سطح شهرستان پیش بینی و با حضور احاد مردم ولایت مدار برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد