قدرت احمدی در گفتگو با اسلام آبادخبر/

دشمنان مخالف حضور مردم در برخی عرصه ها هستند/ به عشق اهل بیت (ع) کار فرهنگی می کنم

کد خبر: 292925
|
16:35 - 1394/03/12
نسخه چاپی
دشمنان مخالف حضور مردم در برخی عرصه ها هستند/ به عشق اهل بیت (ع) کار فرهنگی می کنم
اسلام آباد خبر: قدرت احمدی هنرمند پیشکسوت عکاسی گفت:حضورمردم همیشه در عرصه های متعدد انقلاب معجزه آفرین بوده است و به همین خاطر است دشمنان مخالف حضور مردم در برخی عرصه ها هستند چون هرجایی که مردم حضور داشته باشند دیگر جای عرض اندام دشمن نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، هنرمند بسیجی عکاس " قدرت احمدی" که آثار عکاسی وی  با مضمون راهپیمایی اربعین حسینی زائرین ازنجف تا کربلا، در محل فرهنگسرای شهر کرمانشاه برگزار شده و تا 15 خرداد دایر می باشد، خبرنگار اسلام آباد خبرگفتگویی با این هنرمند اسلام آبادی انجام داده که به سمع و نظر مخاطبین گرامی می رسانیم؛

 

این هنرمند پیشکسوت در رشته عکاسی در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر اظهار داشت : بخاطر کراماتی که از اهل بیت (ع) دیده ام و نظر لطف ائمه اطهار(ع) به خودم خانواده ام، همواره سعی می کنم به عشق اهل بیت (ع) کار فرهنگی انچام  دهم.

 

وی با بیان این پنجمین پنجمین نمایشگاه است که بصورت تخصصی با همکاری بسیج هنرمندان برگزار می کند، گفت: اگر بنده بخواهم همانند یک عکاس معمولی در آتلیه کار آزاد انجام بدهم، پول خوبی بدست می آورم اما دوست دارم کارهای فرهنگی ماندگار انجام بدهم.

 

قدرت احمدی خاطرنشان کرد: گرفتن برخی از تصاویر به ظاهر ساده است اما گرفتن تصویر یک قطره اشک که به عشق سیدالشهدا جاری شده ارزش معنوی خاصی به تصویر می دهد.

وی ابراز داشت: عکس ها با توجه به اینکه تداعی کننده یاد و خاطرات گذشته است و بعد از گذر زمان ارزش پیدا می کند.

 

احمدی با اشاره به نمایشگاه عکس روایت عشق که راهپیمایی زائرین ازنجف تا کربلا در اربعین حسینی به تصویر کشیده شده است، اظهار کرد: این عکس ها حاوی پیام حضور مردم و عشق به امامت و ولایت است و حضورمردم همیشه در عرصه های متعدد انقلاب معجزه آفرین بوده است و به همین خاطر است دشمنان مخالف حضور مردم در برخی عرصه ها هستند چون هرجایی که مردم حضور داشته باشند دیگر جای عرض اندام دشمن نیست.

 

ویی افزود: با وجود بی رحمی و تهدیدات داعش و تبلیغات دشمن برای ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از اعزام زائرین ایرانی، مردم ایران با عشق به اهل بیت(ع) از جان خود گذشتند و با حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد