جلیلیان:

راه امام ادامه دارد و جای امام خالی نیست/مردم نقطه مشترک امام و رهبری هستند

کد خبر: 292935
|
15:41 - 1394/03/15
نسخه چاپی
راه امام ادامه دارد و جای امام خالی نیست/مردم نقطه مشترک امام و رهبری هستند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: راه و مسیرامام ادامه دارد و جای امام خالی نیست و ایشان همان راه وروشی که امام داشته اند با قاطعیت و با شجاعت همان راه و روش را بسوی هدف مورد نظر امام ادامه می دهند و مردم را به سوی آن هدف رهبری می نمایند.

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبرضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) اظهار داشت: ازملت ایران اسلامی بخاطر برپایی باشکوه مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکر نمود.

 

وی افزود: با توجه به فرایشات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام (ره)، چنین استنباط می شود که راه و مسیرامام ادامه دارد و جای امام خالی نیست و ایشان همان راه وروشی که امام داشته اند با قاطعیت و با شجاعت همان راه و روش را بسوی هدف مورد نظر امام ادامه می دهند و مردم را به سوی آن هدف رهبری می نمایند.

 

 نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری همان دغدغه های اما راحل است، گفت: حتی امیدها و آرزوهای مقام معظم رهبری  برای مردم و دولت همان نظر اما راحل است و این مایه امیدواری برای مردم است که راه و اندیشه و تفکرات امام ادامه دارد.

 

وی افزود: در وصایای امام که مطالعه می کنیم ، می بینیم که مقام معظم رهبری در حال پیاده کردن و اجرای وصایای امام راحل است و مردم نقطه مشترک امام و رهبری هستند  و رهبر معظم انقلاب حامی مستضعفین جهان است و امام هم همین طور بود.

 

دکتر جلیلیان با اشاره به هشدارها و برحذر داشتن رهبر انقلاب از دشمنان داخلی و خارجی، ابراز داشت امام راحل نیز همیشه و درهمه حال با دشمنان خارجی و داخلی در حال مبارزه بود و آنها را به مردم معرفی می کرد.

 

وی گفت: همان دشمنان خارجی گذشته ، اکنون هم هستند و در زمان امام گروههایی تحت اسم چپ و راست امام را آزار می دادند و امروز آنها عنوان عوض کرده اند .

 

وی اضافه نمود: فتنه گران کاری چه بسا بدتر از منافقین بر علیه ملت ایران کردند و سران فتنه و خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه عملشان شبیه به منافقین نیست ،چون منافقین با کمک صدام برای براندازی نظام اقدام کردند و اینها هم در فتنه 88 می خواستند نظام را ساقط کنند.

 

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به  فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت، تصریح کرد: یکی از نگرانی هایی که وجود دارد اینست که عوامل فتنه گر در دولت نفوذ کرده اند و دل اینها با نظام نیست و اینها در زبان با مردم هستند اما همدل نیستند و فکرهای پلیدی در سر دارند.

 

وی افزود: ملت شریف ایران در سالگرد امام راحل نشان دادند که پشت سر ولی فقیه زمان خود از نظام و خون شهدا دفاع خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد