بعید است کرم محمدی مسئولیتی بگیرد

کد خبر: 292939
|
16:47 - 1394/03/22
نسخه چاپی
بعید است کرم محمدی مسئولیتی بگیرد
اسلام آباد خبر: اخیرا برخی از سایت ها از انتقال مهندس اکبری فرماندار گیلانغرب ، به شهرستان ایوان و فرماندار شدن کرم محمدی در شهرستان گیلانغرب خبر دادند که منابع موثق این موضوع را تکذیب نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، اخیرا برخی از سایت ها از انتقال مهندس اکبری فرماندار گیلانغرب ، به شهرستان ایوان و فرماندار شدن کرم محمدی در شهرستان گیلانغرب خبر دادند که منابع موثق در گفتگو با کرمانشاه دیلی ضمن اینکه قویا این موضوع را تکذیب نمودند ، زوایای عجیبی نیز از پشت پرده برخی از مسائل نیز معلوم گردید.


اینکه فرماندار شدن مهندس اکبری در شهرستان ایوان کذب محض است و البته در پس پرده این شایعه پراکنی ، شیطنت برخی افراد محرز است که سودای کسب جاه و مقام به هر قیمتی را دارند.


در این رابطه لازم به ذکر است استانداری کرمانشاه به هیچ عنوان اجازه رفتن فرماندار گیلانغرب را نخواهد داد به ویژه مهندس رضایی استاندار کرمانشاه تاکید دارد که با استفاده از توانایی های آقای اکبری موضوع مهم بازارچه سومار به بهره برداری کامل برسد.


البته نباید جایگاه مردمی مهندس اکبری را در شهرستان گیلانغرب نادیده گرفت که قطعا نشر چنین اکاذیبی موجب نگرانی شهروندان این شهرستان شده است ، که امیدوارند با مدیریت ایشان ، گیلانغرب مسیر پرشتاب خویش به سوی توسعه را ادامه دهد و مبادا با ورود مدیران دیگر ، این مسیر مسدود شود.


در خصوص کرم محمدی نیز شنیده ها حاکی از آن است که ایشان به هیچ عنوان فرماندار زاهدان نخواهد شد و با عنایت به فضای موجود منطقه و شناختی که مسئولین ارشد از مسائل مختلف استان به ویژه مسائل اخیر کسب نموده اند ، بسیار بعید به نظر می رسد که مسئولیتی در استان به آقای محمدی واگذار شود.


لازم به ذکر است که کرم محمدی ارتباط نزدیکی با فتح الله حسینی دارد و در انتخابات گذشته برای رای آوردن وی فعالیت نموده است. فتح لله حسینی در میان ده نماینده رکورد دار طرح سئوال از وزرای دولت تدبیر و امید قرار دارد که اکثر آنها از جبهه پایداری هستند. فتح الله حسینی مخالف فرماندار گیلانغرب است البته او تاکنون نتوانسته است ایرادی از فرامرز اکبری پیدا کند چرا که او مدیری توانمند است. فرامرز اکبری یکی از اصلاح طلبان استخواندار و شناخته شده استان کرمانشاه می باشد.



منبع:کرمانشاه دیلی
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها