وزیر کشور:

نمی گذاریم از نمد مذاکرات برای هیچ گروه سیاسی کلاهی بافته شود

کد خبر: 292949
|
06:02 - 1394/03/24
نسخه چاپی
نمی گذاریم از نمد مذاکرات برای هیچ گروه سیاسی کلاهی بافته شود
وزیرکشورگفت: به عده ای که فکر می کنند مذاکرات نانی برای آنان دارند اعلام می کنم ، اجازه نمی دهیم از نمد مذاکرات برای هیچ گروه سیاسی کلاهی بافته شود.

به گزارش اترک نیوز، دکتر رحمانی فضلی،وزیرکشور در همایش طلایه داران تبلیغ که در محل مصلی بجنورد با بیان اینکه امنیت در کشور ما مبتنی بر پایه اعتقادات مردم است ،افزود: باید نیروهای امنیتی و نظامی تقویت شوند اما اساس امنیت ما مردم معتقد هستند.

 

رحمانی فضلی اقتصاد مقاومتی را بالاترین حمایت ها دانست و تاکید کرد: نباید چشم ها را به بیرون بدوزیم بلکه باید با حفظ استقلال  و کرامت از ظرفیت های درون استفاده کنیم.
وی اولین مشکل را در عرصه داخلی مشکل اقتصادی که منجر به تورم، بیکاری و رکود شده است،دانست و اظهار داشت: در حوزه اقتصادی با بودجه های دولتی نمی توان کاری از پیش برد بلکه باید از بخش خصوصی و مردم و سرمایه های آنها بهره برد.


وزیر کشور در رابطه با بحث امنیت نیز گفت: بی شک اگر امنیت نباشداقتصاد وسرمایه گذاری نیز درکار نخواهد بود.


وی با بیان اینکه امنیت در کشور ما مبتنی بر پایه اعتقادات مردم است حفظ نظام را در اعتقادات دینی مردم دانست و افزود: باید نیروهای امنیتی و نظامی تقویت شوند اما اساس امنیت ما مردم معتقد هستند.


رحمانی فضلی بااشاره به مبارزه دائم آمریکا با تمام روش ها با انقلاب اسلامی ، به شکل گیری جریان بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: این امر نشان از شکست تلاش های دشمن در منطقه بود.
وی بیداری اسلامی را دارای مبانی اعتقادی ، تجربی و تاریخی دانست و افزود: علی رغم حربه انگلیسی معابانه آمریکاها مبنی بر قرار گرفتن دین علیه دین این امر به هیچ نتیجه ای نرسید و این بار در قالب گروه افراطی و خشونت طلب داعش به میدان آمدند.


وزیر کشور خطر این گروه را باتوجه به حمایت آمریکای ها و دیگر غربی ها از آنها جدی دانست که در سه بستر فقر، جهل و تعصب مردم وارد میدان شدند و با تبلیغات دروغین و فریب مردم خود را ناجی  و حامی مردم فقیر و جهل اعلام کردند و به آنها اوفق های روشنی نشان دادند.


رحمانی فضلی دلیل همه این اقدامات را فشارآوردن به ایران دانست و بیان داشت: خوشبختانه با وجود اعتقاد مردم به اصولی دینی و جدیت دستگاه های امنیتی درکنار هدایت رهبری  آنها تاکنون موفق نبودن ولی باید کماکان به عنوان یک خطر در منطقه به آنها نگریست.


وی درباره حوزه بین الملل نیز گفت: خوشبختانه با استقرار دولت تدبیر و امید فضای و گرایش به ایران  و مراجعه برای سرمایه گذاری و نیز روابط تجاری در جهان مطلوب تر شده و تبلیغات علیه ایران افت کرده است.
وی مهمترین مسئله در عرصه بین المللی را انژری هسته ای دانست و اظهار داشت: انرژی هسته ای بی شک حق ماست و باید از آن صیانت کرده و برای نسل های  بعدی به یادگار بگذاریم.
رحمانی فضلی افزود: این مسیری که تاکنون طی کردیم برای ما هزینه های بسیاری ازجمله کاهش صدور و قیمت نفت، و نیز عدم کسب 50 درصد پول پیش بینی  شده در بودجه طی سه ماه اول سال جاری و ایجاد مشکلاتی در نقل و انتقال پول ایران در دنیا داشته است.


وی تصریح کرد: هم اکنون ما هیچ پولی در سیستم بانکی دنیا نمی توانیم به جریان بیندازیم چراکه جریان پولی دنیا در دست آمریکاست و او نیز آن را جزو تحریم ها گذاشته است.
وزیر کشور  بابیان اینکه آمریکا فریب کار و دروغ گو است، گفت: نباید ملت ایران را دست کم بگیرد چراکه این ملت 37 سال را در حال مبارزه بوده و همیشه پیروز شده است.
رحمانی فضلی در رابطه با کسانی که مسائل پیش رو را سیاسی می بینند، اظهار کرد: این افراد که اعلام می کنند این دیگ باید برای ما بجوشد باید منافع ملی و قدرت اسلام را در نظر بگیرند و تابع تصمیمات رهبری باشند.


وی در خصوص انتخابات پیش رو گفت: نباید مسئله مذاکرات و توافقات دست آویز رقابت های سیاسی شود و عده ای موضوع انرژی هسته ای را دستاویز رقابت های خود قرار دهند .
وی افزود: عده ای که فکر می کنند از این نمد می توانند کلاهی برای کارهای سیاسی خود ببافند باید بدانند، نمی گذاریم از این نمد برای هیچ گروه سیاسی کلاهی درست شود.
انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد