رخوت و خواب در مراسم سالگرد دولت یازدهم؛

از سیل انتقادات مردمی به نوبخت تا سخنرانی کاندیداهای انتخاباتی کارگزاران/ سبک مدیریت خانوادگی اینبار در جشن غمگین دولت در کرمانشاه/ غیبت معنی دار اصلاح طلب ها

کد خبر: 292965
|
10:17 - 1394/03/26
نسخه چاپی
از سیل انتقادات مردمی به نوبخت تا سخنرانی کاندیداهای انتخاباتی کارگزاران/ سبک مدیریت خانوادگی اینبار در جشن غمگین دولت در کرمانشاه/ غیبت معنی دار اصلاح طلب ها
سالگرد دولت یازدهم در کرمانشاه درست پس از چند روز از سخنان رئیس جمهور در جمع فرمانداران و تأکید وی بر بی طرفی در انتخابات تبدیل به میتینگ سخنرانی انتخاباتی افرادی شد که از آنها به عنوان کاندیدای حزب دولتی کارگزران یاد می شود.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، دولت یازدهم با تمام وعده هایی که برای چرخیدن زندگی مردم داشت و با تمام دیدگاه های تعریف شده و نشده خودش از اعتدال گرفته تا سیاست خارجی از نیمه گذشت.

 

سالگردی که در سرار کشور تبدیل به جشن دولتی ها برای خود شده و در برخی سالن های اجتماعات مراکز استانها با حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور و در جمع مدیران و فرمانداران و پرسنل اداری نهادهای دولتی برگزار شد.

 

در استان کرمانشاه نیز بازهم قرعه گسیل نماینده رئیس جمهور به نام نوبخت و اعضای احزاب دوقلوی دولتی کارگزاران و اعتدال و توسعه افتاد. مراسمی که با حضور استاندار کرمانشاه و حلقه شماره یک اطرافیان وی بیشتر به یک میهمانی خانوادگی با حضور مدیران و فرمانداران استان شبیه بود.

 

عدم حضور بسیاری از احزاب اصلاح طلب و فعالان سیاسی که در خرداد 92 برای پیروزی روحانی پایکوبی می کردند در میان حضور بسیاری از افرادی که آن روزها چندان مسیرشان به ستاد روحانی نیفتاده بود نشان میداد که شرایط مدیریتی استان کرمانشاه رخوت و خمودگی خود را به میتینگ خنثی و کم رمق خرداد 94 هدیه داده است.

 

گرچه حاضرین در سالن از گرمای هوا و تهویه نامناسب سالن که تلفیقی از دمای بالا همراه با بوی دستشویی ها بود ( که بعد از بازکردن درها برای اعتدال در دما، در سالن پیچید) اما این سردی و بی انگیزگی را نمی توانست پنهان کند.

 

 

جشنی که قاعدتا برای سالگرد یک دولت موفق! برگزار می شد باید حضور مردم در آن چشمگیر می بود، تبدیل به یک جلسه شورای اداری، نشست فرمانداران یا چیزی شبیه به این شده بود.

 

از سوی دیگر سخنرانی دو نفر از افرادی که از آنها به عنوان کاندیداهای جریان کارگزاران یاد می شود در نشستی با هزینه بیت المال، به شدت مخاطبین را به یاد سخنرانی اخیر رئیس جمهور مبنی بر شفافیت صندوق های شیشه ای می انداخت که به فاصله چند هفته از آن با حضور معاونش در کرمانشاه باز تعریف می شد.

 

 

سخنرانی سهراب دل انگیزان و قدرت احمدیان که از کاندیداهای بارز حزب دولتی کارگزاران هستند در این جلسه، آن هم با امکانات دولت! موضوعی بود که یک شبیه سازی از جلسه انتخاباتی اعتدال و توسعه با حضور وزیر ارتباطات در کرمانشاه را تداعی می کرد.

 

 

باید دید حضور فرمانداران چندین شهرستان و استماع سخنان دو تن از کاندیداهای یک حزب در محضر معاون رئیس جمهور چقدر با ابراز نگرانی های رئیس جمهور که بیشتر به یک پروپاگاندای رسانه ای شبیه بود تطبیق داده می شود؟ آیا فرمانداران شهرستان های استان که سخنان رئیس جمهور را از نزدیک شنیده اند امروز با نشستن پای منبر کاندیداهای احتمالی، می توانند این تناقض را توضیح دهند؟ 

 

میهمانان خواب آلود این نشست بی روح و خسته کننده نیز از دیگر حواشی این مراسم بودند که کاملا به چشم می آمد.

 

 

تذکر نوبخت به جعفر همتی

 

گرچه نوبخت با تذکر خود به جعفر همتی در خصوص صحبت نکردن با موبایل کمی چرت حضار را پاره کرد اما به نظر می رسد که چرت خود نوبخت نیز با احاطه شدن در میان عشایر و روستتاییانی که شکوایه های خود از نگاه غریب دولت به قشر عشایر و روستاییان و شهرهای کوچک را به وی میرساندند پاره شده باشد.

 

 

سخنرانی یکی از خبرنگاران دسته چندمی روزنامه وابسته به جریان انحصارگرای حاکم بر مدیریت استان نیز در حالی که در سخنانش درخواست استخدام  حامیان دولت را داشت نیز جالب توجه بود که البته دلخوری برخی از اصلاح طلبان را به دلیل دادن تریبون به وی را به همراه داشت...

 

مراسم سالگرد دولت تدبیر و امید در کرمانشاه قطعا بی تأثیر از اقدامات حذفی مدیریت ارشد استان با مدیران توانمند و بومی و اصرار بی دلیل وی بر استفاده از غیربومی ها در کنار رکود و توقف عمران و آبادانی در استان نبود. 

 

به هر حال همایش تالار انتظار که با تأخیر بیش از نیم ساعته آغاز شده بود در میان تعجیل حضار برای خروج از سالن به پایان رسید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها