فلاحت پیشه:

دولتمردان تحریم ها را بزرگنمایی می کنند/ اظهارات روحانی به ضرر منافع ملی است

کد خبر: 292973
|
07:09 - 1394/03/27
نسخه چاپی
دولتمردان تحریم ها را بزرگنمایی می کنند/ اظهارات روحانی به ضرر منافع ملی است
حشمت الله فلاحت پیشه گفت: بزرگنمایی تحریم از سوی دولتمردان کلید خورده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، "حشمت الله فلاحت پیشه"، نماینده سابق اسلام آباد در مجلس، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر رابطه با اظهارات رئیس جمهور در نشست خبری دیروز و پذیرفتن چارچوب های کلی نظام توسط کشورهای 1+5 اظهار کرد: مذاکرات هسته ای چارچوب اسرار آمیزی ندارد، بلکه چارچوب های مشخص به خود را دارد.

 

وی گفت: مذاکرات به یک مثلث شبیه است که در یک ضلع ایران باید بتواند تولید هسته ای داشته باشد و در این راستا تا پایان چشم انداز 20 ساله بایستی 20 هزار مگابایت تولید برق هسته ای داشته باشیم و علاوه بر این فناوری هسته ای را در موارد مختلف از جمله پزشکی باید دنبال کرد.

 

این نماینده سابق مجلس افزود: روی دیگر مثلث پایان دادن به تحریم هاست و تحریم هایی که با قطعنامه های سازمان ملل، شورای امنیت، امریکا و اتحادیه اروپا صورت گرفته با توجه به شفافیت هسته ای ایران باید لغو شوند.

 

فلاحت پیشه ادامه داد: مبحثی که وارد است اینکه در کشورهای 1+5 کلیات بحث را پذیرفته اند ولی متأسفانه وقتی وارد جزئیات شدیم برای هر کدام بهانه گیری می کنند؛ آنها در مذاکرات بدنبال فناوری موزه ای و غیر صنعتی برای ایران هستند که یک فناوری ضعیف است.

 

وی بیان کرد: اما برای موضوع دوم که تحریم ها است، حاضر نیستند تعهد ملموسی دهند، بنده نه خوش بینی آقای روحانی را دارم و نه بدبینی دلواپسان، ولی معتقدم که باید به صورت جدی خطوط قرمز در نظر گرفته شود.

 

این نماینده سابق مجلس در ادامه با اشاره به اظهارات روحانی درباره اینکه با رفع تحریم مشکل آب ما حل می شود، گفت: در حقیقت نوعی بزرگنمایی تحریم از طرف دولتمردان شکل گرفته که باعث دست برتر شدن 1+5 در مذاکرات شده است.

 

فلاحت پیشه عنان کرد: در واقع این گونه اظهارنظرها به ضرر منافع ملی است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد