کریمی:

30 روستای اسلام آبادغرب باکمبود آب مواجه هستند و بصورت سیار آبرسانی می شوند

کد خبر: 293009
|
16:25 - 1394/04/03
نسخه چاپی
30 روستای اسلام آبادغرب باکمبود آب مواجه هستند و  بصورت سیار آبرسانی می شوند
اسلام آباد خبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در جلسه مدیریت بحران که در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری تشکیل گردید گفت: 30 روستای شهرستان باکمبود آب مواجه هستند و بصورت سیار آبرسانی می شوند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مهندس افشین کریم اظهار داشت:  برای رفع مشکل کم آبی باید در مصرف آب شهری و روستایی صرفه جویی شود و در همین راستا انتظار داریم ادارات نه تنها با صرفه جویی بلکه اقلام ترویجی و تشویقی را در راستای صرفه جویی دراختیار شهروندان  قرار دهند.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نقش معتمدین و نیروهای انسانی برای جلوگیری از بروز حوادث عمدی و جلب مشارکتهای مردمی برای مقابله با افزایش خسارات بویژه در بحث آتش سوزی مهم است و نیاز است ادارات هم با ورود به این مبحث و ارائه آموزشهای لازم شهروندان را برای رویارویی با بحران های احتمالی طبیعی و غیر طبیعی آماده نمایند.

 

وی همچنین به همکاری همه جانبه ادارات با شبکه دامپزشکی  اشاره و گفت درخصوص تمهیدات و اقدامات لازم برای پیشگیری از آنفلوآنزای مرغی همه ادارات  با شبکه دامپزشکی همکاری نمایند.

 

انسداد چاههای غیر مجاز آب،ارائه برنامه صرفه جویی در مصرف آب،اعمال جرائم موثر برای اضافه برداشت چاههای مجاز،همکاری در اطفا حریق و ... از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد