باحضور مدیر عامل شرکت گاز استان/

گازرسانی به 10 روستای اسلام آباد غرب آغاز شد

کد خبر: 293088
|
17:38 - 1394/04/16
نسخه چاپی
 گازرسانی به 10 روستای اسلام آباد غرب آغاز شد
اسلام آباد خبر: با حضور فرماندار ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ،مدیر عامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران و مردم روستای قلعه شیان گازرسانی به 10 روستای اسلام آباد غرب آغاز شد در این مراسم مشعل گاز در روستای قلعه شیان روشن شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان در این مراسم اظهار داشت: در آغاز کار دولت تدبیر و امید اکثر پروژه های مهم عمرانی از جمله گازرسانی به مناطق محروم عملا تعطیل شده بود و با درایت و مدیریت دولت تدبیر و امید و با کمترین اعتبارات موجود امروز شاهد رونق در اجرای پروژه های عمرانی در سطح کشور هستیم.

 

وی افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و با تلاش مدیر عامل محترم شرکت گاز استان و همکارانشان در شهرستان خط لوله گاز به روستاهای لرینی آجودانی،سیاه خور،تجر کرم آباد،تازه آباد،بوربور،میرعزیزی،قباد،قلعه شیان،ملخطابی و کت کتی  به طول 59 کیلومتر  با اعتبار 20 میلیارد ریال تکمیل و گاز در مدار این خطوط جریان دارد و انشاالله با نصب علمک  با اعتبار 5 میلیارد ریال که پیمانکار مربوطه هم مشخص شده قبل از شروع فصل سرما شاهد بهره برداری مردم فهیم این 10 روستا به میزان 1520 خانوار  از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

 

افشین کریمی گفت:  از برکت سفر مقام معظم رهبری به استان ، شهرستان اسلام آباد غرب یکی از چهار شهرستانی است که مقرر شده تا پایان سال 95 کل شهر و حمیل  و روستاهای حومه از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

وی در ادامه بیان داشت: در دهستان شیان همچنین با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید  500 میلیون تومان  برای اصلاح شبکه آبرسانی هزینه خواهد شد.

 

در این مراسم، فانی مدیر عامل شرکت گاز استان در سخنانی با بیان اینکه بیش از 96 در صد خانوارهای شهری از نعمت گاز طبیعی در استان بهره مند شده اند بیان داشت  داشت تا پایان امسال 200 روستای استان گاز دار خواهند شد.

 

وی در سخنانی درخصوص رعایت اصول ایمنی در مصرف گاز نکاتی به روستائیان ارائه نمود.

 

علی جلیلیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سخنانی از خدمات و تلاشهای دولت در راستای توجه به نقاط محروم و بویژه گازرسانی به روستاهای تابعه شهرستان قدردانی نمود.

 

در پایان این مراسم مشعل گاز در روستای قلعه شیان روشن شد.

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب