رئیس خانه مطبوعات کرمانشاه مطرح کرد:

شرایط و نحوه انتخاب خبرنگار برتر در کرمانشاه

کد خبر: 293136
|
11:13 - 1394/04/24
نسخه چاپی
شرایط و نحوه انتخاب خبرنگار برتر در کرمانشاه
رئیس خانه مطبوعات کرمانشاه شرایط انتخاب خبرنگار برتر در کرمانشاه را اعلام کرد و گفت: ۸۰ امتیاز به گزارش و خبر اختصاص داده می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، فریدون معتمدیان پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمانشاه و انتخاب خبرنگاران برتر برای اولین بار در روز خبرنگار به بیان شرایط شرکت در این فراخوان پرداخت.

 

وی بر برگزاری شایسته مراسم روز خبرنگار تاکید کرد و گفت: این اولین دوره انتخاب خبرنگاران ویژه است و امیدواریم بتوانیم با بررسی نقاط ضعف آن طی این دوره آن را در دوره های بعدی به نحو شایسته تری برگزار کنیم.

 

معتمدیان به معیارهای عمومی انتخاب خبرنگار برتر نیز اشاره ای داشت و گفت: ۸۰ درصد امتیازات به بخش گزارش و خبر از نظر کیفی و کمی تعلق می گیرد و ۲۰ درصد مربوط به معیارهای عمومی است.

 

رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه افزود: در بخش عمومی ۵ امتیاز به سابقه کار، ۵ امتیاز به کسب عناوین جشنواره های منطقه ای و استانی، ۵ امتیاز به شرکت در دوره های آموزشی معتبر و مدارک معتبر و ۵ امتیاز به مدرک تحصیلی مرتبط با علوم ارتباطات اختصاص داده می شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چندسالی است جشنواره استانی در کرمانشاه برگزار نشده مبنای جشنواره های استانی را سال ۹۱ تا ۹۴ قرار داده ایم.

 

معتمدیان، یکی از نواقص را انتخاب براساس تعداد خبر دانست و گفت: امسال ۷۰ امتیاز به گزارش و ۱۰ امتیاز  به خبر اختصاص یافته و ۲۰ امتیاز به معیارهای عمومی است که سعی داریم در سال های بعد آن را بررسی و رفع کنیم.

 

برگزاری کلاس های ایندیزاین

 

رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه، از برگزاری اولین دوره صفحه آرایی ایندیزاین با کمک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی افزود: این دوره ها برای تمام خبرنگاران حتی کسانی که عضو خانه مطبوعات برگزار می شوند و می توانند تا ۲۷ تیر ماه نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.

 

معتمدیان، هزینه ثبت نام در این کلاس ها را ۷۵ هزار تومان و زمان برگزاری کلاس ها را سه روز و ۲۰ ساعت اعلام کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد