حجت الاسلام محمدی پور :

آمریکا با تناقض گویی بعد از مذاکرات نشان داد که قابل اعتماد نیست/ شورای نگهبان خار چشم دشمنان و نگهبان انقلاب است

کد خبر: 293146
|
15:23 - 1394/04/26
نسخه چاپی
آمریکا با تناقض گویی بعد از مذاکرات نشان داد که قابل اعتماد نیست/ شورای نگهبان خار چشم دشمنان و نگهبان انقلاب است
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ما مرگ بر آمریکا می کنیم، چون سردمداران آمریکا در طول انقلاب نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند و در جمع بندی مذاکرات اخیر آمریکایی ها با تناقض گویی بعد از مذاکرات نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و روی کاغذ یک چیز را توافق می کنند و می روند و در کشور خودشان چیز دیگری را می گویند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند؛ توافق حاصل بشود یا نشود وظیفه ما استکبارستیزی است، لذا تا وقتی که آمریکا استکبار جهانی است طبق دستور صریح اسلام وظیفه ما استکبارستیزی است.

 

وی با بیان اینکه ما طبق دستور دین اسلام باید دشمنان اسلام را لعن کنیم، افزود: ما مرگ بر آمریکا می کنیم، چون سردمداران آمریکا در طول انقلاب نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند و در جمع بندی مذاکرات اخیر آمریکایی ها با تناقض گویی بعد از مذاکرات نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و روی کاغذ یک چیز را توافق می کنند و می روند و در کشور خودشان چیز دیگری را می گویند.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: ما هرچند به فرزندان مذاکره کننده ملت ایران اعتماد داریم اما به غربیها اعتماد نداریم و باید مو به موی توافقنامه بررسی شود که تا چه حد حقوق ملت ایران رعایت شده است.

 

وی با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان، نگهبان جمهوری اسلامی و خار چشم دشمنان است و اجازه نمی دهد دشمن به دست نا اهلان بیفتد.

 

خطیب نمازجمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه ما حامی شورای نگهبان هستیم، تصریح کرد: کسانی که می خواهند شورای نگهبان و بخصوص آیت الله جنتی را بشکنند در واقع می خواهند در گام بعدی به نظام ضربه بزنند.

 

حجت الاسلام محمدی پوربا دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد: ای مومنان از نافرمانی خدا بپرهیزید و شبانه روز اعمال خود را کنترل کنید که چه ره توشه ای را برای آخرت فرستادید.

 

وی با بیان اینکه ماه رمضان تمام شد، افزود: در این ماه در رحمت الهی باز بود و شیاطین درغل و زنجیر بودند، کسانی که بهره کافی را بردند در پیشگاه خدا روسفید هستند و در عید فطر بر هر شخصی که خدا را باور دارد و برای خودش و اعضای خانواده و نان خور هایش زکات فطره را کنار بگذارد و بپردازد.

 

حجت الاسلام محمدی پور بیان داشت: کنار هم قرار گرفتن زکات و نماز در آیات قرآن شأن نزول آن در نماز عید فطر است و قبل از نماز خواندن باید زکات بپردازی یعنی نمازگزاری که به فکر فقرا نباشد نمازش، نماز نیست.

 

وی با برشمردن سنت های غلط روزمره اعم از مجالس ترحیم، عادتهای رایج زندگی، جهیزیه و مهریه های سنگین و ... گفت: یکی از شاخص های سبک زندگی اسلامی مبارزه با سنت های غلط  و شکستن بت های رسومات غلط مردم است که همه مردم باید پیشقدم شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد