نماینده مردم اسلام آباد غرب:

تایید توافقنامه در گرو تامین منافع ملی است/ ایران هرگز تسلیم آمریکا نمی شود

کد خبر: 293151
|
13:31 - 1394/04/29
نسخه چاپی
تایید توافقنامه در گرو تامین منافع ملی است/ ایران هرگز تسلیم آمریکا نمی شود
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: توافقنامه در صورت تامین منافع ملی و عدم عبور از خطوط قرمز، مورد تائید مجلس واقع می شود

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگارپاک پرس، اظهار داشت: متن توافقنامه وین برای بررسی اینکه از خطوط قرمز عبور کرده و یا نکرده است بایستی در مجلس به طور دقیق مطالعه شود که در صورت تامین منافع ملی و عدم عبور از خطوط قرمز، مورد تائید مجلس واقع می شود.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر آنچه توسط دولت آمریکا در متن توافقنامه تعهد شده باید اجرایی شود و البته جمهوری اسلامی نیز به تعهدات خود پایبند است اما آنچه مسلم بوده غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها است.

 

جلیلیان با اشاره به اینکه باید منتظر طی مراحل اجرایی توافقنامه باشیم، گفت: در صورت عدم امضا توافقنامه توسط آمریکا، غیر قابل اعتماد بودن آنها به جهانیان نیز اثبات می شود.

 

وی افزود: بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، چه قرارداد تصویب شود چه نشود، چه اجرا شود چه نشود ملت ایران به خاطر خوی استکباری آمریکا با آنان مشکلاتی دارد و از این جهت هرگز تسلیم آمریکا نمی شود.

 

جلیلیان با بیان اینکه شعار ملت ایران، "نه شرقی و نه غربی" است، خاطر نشان کرد: ملت ایران راه خود را می پیماید و احتیاجی به کشور آمریکا ندارد با وجود اینکه این آمریکا است که به کشور ایران محتاج می باشد.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تحریم ها و قطعنامه های صادر شده علیه ایران را ظالمانه خواند و خواستار لغو آنان شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد