سرهنگ محمدی:

اگر امروز ایرانی مقتدر و سربلند داریم به برکت خون همین شهیدان عزیز است

کد خبر: 293180
|
16:02 - 1394/05/05
نسخه چاپی
اگر امروز ایرانی مقتدر و سربلند داریم به برکت خون همین شهیدان عزیز است
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب در مراسم گرامیداشت روز ملی اسلام آباد غرب که بمناسبت سالروز عملیات مرصاد برگزار شد، گفت: اگر امروز ایرانی مقتدر و سربلند داریم و ابرقدرت ها با احترام اسم این کشور را به زبان می آورند و ایران بعنوان لنگرگاه امنیتی منطقه و جهان شناخته می شود به برکت خون همین شهیدان عزیز است .

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار افشار محمدی در این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولین و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و گرامیداشت 5 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، اظهار داشت: در سال 67 پس از پذیرش قطعنامه از سوی ایران اسلامی که امام (ره) که قبول آن را به نوشیدن جام زهر تشبیه نمودند ،منافقین کوردل به دستور صدام و استکبار جهانی که به زعم خود که ایران اسلامی در توان سیاسی و نظامی دچار ضعف شده است چنین توطئه ای را برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی نمودند.

 

وی افزود: رزمندگان اسلام که قلب و دلشان در گرو حضرت امام(ره) بود و در طول دفاع مقدس فداکاری و رشادت های زیادی را انجام داده بودند و بارها طعم شکست را به صدامیان چشانده بودند در هنگام پذیرش قطعنامه دل شان غمگین شده بود اما خداوند متعال با پیروزی ظفرمندانه رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد که با نابودی دسته جمعی بدترین و خبیث ترین دشمنان اسلام همراه بود موجب رضایت رزمندگان را فراهم نمود.

 

سرهنگ محمدی تصریح کرد: اگر امروز ایرانی مقتدر و سربلند داریم و ابرقدرت ها با احترام اسم این کشور را به زبان می آورند و ایران بعنوان لنگرگاه امنیتی منطقه و جهان شناخته می شود به برکت خون همین شهیدان عزیز است .

 

وی افزود: اسلام آبادغرب هیچ وقت دلاورمردی های شهید زمانی ، شهیدان بیگرضایی، شهید صیفوری، شهید آرمند، شهید نعمتی ، شهید اسدی و بسیاری از شهدای گمنام را در عملیات مرصاد از یاد نخواهد برد.

 

سرهنگ محمدی خطاب به خانواده های شاهد که در کنار قبور فرزندان، همسران یا والدین خود ایستاده اند ، گفت: یک رزمنده وقتی به جبهه می رود به دنبال آرزوهای خویش است اما همسری که این رزمنده را بدرقه می کند تمام آرزویش را بدرقه می کند، پدر و مادری که فرزندش را بدرقه می کند امیدش را بدرقه می کند و فرزندانی که در انتظار پدر هستند و در فقدان پدر پسر می برند ، قطعا" اجرشان کمتر از شهادت نیست.

 

وی افزود: امروز آمده ایم در کنار قبور شهدا که به شهدا قول بدهیم که از امروز مسیری که شهدا برای ما ترسیم نموده اند دراین مسیر قرار بگیریم.

 فرمانده ناحیه مقاومت  شهرستان خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به دوران رهبری حکیمانه امام (ره) داشته باشیم هر فرد و گروهی که در مقابل امام ایستاد و راه خود را از راه امام (ره) جدا کرد، امروز می بینیم که مثل منافقین عاقبت به شر شده اند و این باید برای ما درس باشد که اگر هر فرد و گروهی که قلبا" و عملا" راه خود را از فرامین مقام معظم رهبری کج بکنند، قطعا" عاقبت به شری در انتظار آنهاست.

 

وی گفت: شهدای ما رفتند که اسلام ناب محمدی را زنده کنند، یعنی اسلام ظلم ستیزی ، اسلام عدالت خواهی ، اسلام طرفدار محرومان و در مقابل ، دشمن در راستای ترویج اسلام آمریکایی است ، اسلام مرفه نشینان و اسلام بی دردها، اسلام تشریفاتی و اسلامی که در مقابل ظلم به مظلومین هیچ گونه حساسیتی نشان ندهد.

 

همچنین سرهنگ محمدی ضمن خیر مقدم به سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی که جهت رونمایی از تابلو شهدای سپاه روح الله که در عملیات مرصاد به مقام رفیع شهادت رسیده اند،به شهر شهدای مرصاد مشرف شده اند، یاد و خاطره این  شهدای والا مقام در عملیات مرصاد را گرامی داشت.

 

سرهنگ محمدی در پایان از کلیه مسئولین و پرسنل ادارات و عزیزانی که در برپایی این مراسم با شکوه تلاش نموده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد