در فرمانداری شهرستان مطرح شد/

بازارچه فروش محصولات صنایع دستی در اسلام آباد غرب ایجاد می شود

کد خبر: 293234
|
15:38 - 1394/05/14
نسخه چاپی
بازارچه فروش محصولات صنایع دستی در اسلام آباد غرب ایجاد می شود
اسلام آباد خبر: باحضور معاون اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بحث ایجاد کارگاه و بازارچه فروش تولیدات صنایع دستی در شهرستان اسلام آباد غرب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این جلسه  فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت وجود هنرمندان توانمند و صاحب سبک در صنایع دستی در این شهرستان و از طرفی موقعیت  و شرایط ویژه و قرار گرفتن در مسیر چند استان و نزدیکی به کشور همسایه (عراق) فرصت مناسبی است تا بتوانیم  صنایع دستی  هنرمندان را معرفی کنیم و این کار می تواند زمینه اشتغالزایی جوانان هنرمند شهرستان را فراهم کند.

 

وی افزود: هر آنچه در حوزه کاری فرمانداری بویژه دستگاههای اجرایی برای ایجاد کارگاه و بازارچه فروش نیاز باشد را بر اساس  قوانین و مقررات  پیگیری خواهیم کرد و پیشنهادات  مکان هایی که مد نظر هنرمندان باشد بررسی و درصورت نیاز از طریق استان مجوز های لازم را اخذ خواهد شد.

 

در این جلسه همچنین معاون سازمان صنایع دستی استان از آمادگی این اداره کل برای پرداخت تسهیلات بانکی  با سود مناسب به هنرمندان خبر داد و بیان داشت  برای اشتغال هنرمندان صنایع دستی هر اقدامی نیاز باشد را انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها