یادداشت /

نقدی بر سخنان دکتر رهامی در اسلام آبادغرب/ از تطهیر فتنه گران تا قدو قواره نماینده اسلام آبادغرب

کد خبر: 293239
|
08:42 - 1394/05/17
نسخه چاپی
نقدی بر سخنان دکتر رهامی در اسلام آبادغرب/ از تطهیر فتنه گران تا قدو قواره نماینده اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: مسئول کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور در جلسه اصلاح طلبان اسلام آبادغرب به برخی تخلفات مالی جناح مقابل خود اشاره کرد ولی ایشان اشاره ای به پرونده های دزدی،اختلاس و ارتشا مهدی هاشمی نکرد که بخاطر این اتهامات در دادگاه محکوم به زندان شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، ظهر جمعه مسئول کمیته انخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور در اسلام آبادغرب برای جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان سخنرانی کرد.

 

حجت‌الاسلام محسن رهامی ظهر جمعه در محل رستوران سیب در جمع گروهی از اصلاح‌طلبان شهرستان اسلام آبادغرب در سخنان خود علاوه بر تطهیر فتنه گران به سیاست بگم بگم احمدی نژاد انتقاد کرد.

 

اما این سیاست مدار اصلاح طلب جهت جلب نظر مدعوین جلسه، خود نیز با بهره گیری از همان روش احمدی نژادی به سیاه نمایی خدمات دولت نهم و دهم پرداخت و در حالیکه با سانسور بخشی از حقیقت ها سعی داشت دروغ نگوید، سخن راست و واقعیت را هم بیان نمی کرد.

 
رهامی در جلسه اصلاح طلبان به برخی تخلفات مالی جناح مقابل خود اشاره کرد ولی ایشان اشاره ای به پرونده های دزدی،اختلاس و ارتشا مهدی هاشمی نکرد که بخاطر این اتهامات در دادگاه محکوم به زندان شده است.
 

وی به پرونده اختلاس های میلیاردی اشاره کرد در حالیکه  خاوری و رحیمی اصولگرا نبودند و ریشه ارتباطات آنها به پدرخوانده اصلاحات بر می گردد.
 

 رهامی در جایی دیگر از سخنان خود گفت مردم به نمابنده ای رای بدهند که در حد تیپ و قواره  اسلام آباد باشد آیا منظور ایشان این است افرادی در قد و قواره مهدی هاشمی نماینده اسلام آباد شوند ویا آنها بدنبال این هستند افرادی نماینده اسلام آباد شوند که روزنامه آنها به جرم توهین به نظام توقیف می شود.
 
 
 
 مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب بدون وابستگی به هیچ حزبی با گرایش های متنوع قومی و قبیله ای به افراد متعددی رای داده اند، و آیا منظور جناب دکتر رهامی این است که نماینده های قبلی در قد و قواره اسلام آباد نبوده اند.
 
 
دکتر رهامی در بخش دیگری از سخنان خود مردم اسلام آبادغرب را مردمی اصلاح طلب معرفی کرد و به احزاب توصیه کرد که از بین این مردم یارگیری نمایند، در حالیکه سرشاخه های اصلاح طلبان شهرستان خوب می دانند که بغیر از عده انگشت شماری که یا بخاطر حفظ موقعیت شغلی در حزب حاکم یا بخاطر سهم خواهی از دولت اعتدال هیچ عضوی از مردم به این طایفه نمی پیوندد.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد