حجت الاسلام محمدی پور:

یکی از عناصر فتنه به اسلام آبادغرب آمده بود تا بین اصلاح طلب و اصولگرا دعوا راه بیندازد/ منافقان به اسم اصلاح طلبان برای رفع حصرفتنه گران جلسه می گیرند/فتنه گران حکم شان اعدام است

کد خبر: 293246
|
17:44 - 1394/05/21
نسخه چاپی
 یکی از عناصر فتنه به اسلام آبادغرب آمده بود تا بین اصلاح طلب و اصولگرا دعوا راه بیندازد/ منافقان به اسم  اصلاح طلبان برای رفع حصرفتنه گران جلسه می گیرند/فتنه گران حکم شان اعدام است
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: میرحسین موسوی و رفیقش فتنه ای درست کردند که کشور را به لبه پرتگاه سقوط کشانید، اکنون رفقای منافق آنها می آیند و به اسم اصلاح طلبان جلسه می گیرند که این دوتا باید از حصرآزاد شوند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدی پور در مراسم یادواره شهدای شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: کمونیست ها شعار می دادند که حزب فقط کمونیست، رهبر ما معلوم نیست ، کسی که خدایش معلوم نباشد، رهبرش هم معلوم نیست، ما می گوییم حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی و باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

وی افزود: برخی از ما با ترفند های مختلف خود را به تنبلی می زنیم در صوریتیکه باید بصیرت و آمادگی آنرا داشته باشیم که امام عصر خود را یاری کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: ملت ایران ثابت کرده اند که در زمان غیبت محکم ایستاده اند و آمادگی آنرا دارند و اما معلوم می شود که هنوز تعداد یاران به اندازه کفاف برای ظهورنیست و این کوتاهی امثال من و بعضی از شما را می رساند و تا ما آماده نشویم مسئله ظهور محقق نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آمادگی برای ظهور در زیر سایه ولی فقیه اتفاق می افتد،گفت: شهدا برای آرمانشان رفتند و پر کشیدند وما اگر می خواهیم رهبرمان را تنها نگذاریم ، وظیفه داریم مسیرشان را ادامه بدهیم.

 

امام جمعه شهرستان گفت:  شهدا دو آرمان و هدف داشتند، یکی رسیدن به جامعه اسلامی که بوی اسلام از هرجای آن به مشام برسد و باید اعتراف کنیم که به این آرمان نرسیدیم و کوتاهی کرده ایم چون از بازار و مغازه ها و ادارات و مدارس و دانشگاهها مساجد و... بوی اسلام نمی آید و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مرده و کسی برای احیای آن کوشش نمی کند.


وی افزود: دومین آرمان شهدا که حضرت امام آن را ترسیم کردند وامروز پرچمدار انقلاب در حال پیگیری آن است و  عده ای از سربازان ولی امر مسلمین در کشورهای مختلف من جمله سیدحسن نصرالله در لبنان ویک سری افراد گمنام در حال پیگیری این آرمان هستند، رسیدن به یک خاورمیانه اسلامی است، یعنی خاورمیانه ای که همه مسلمانان با تمام فرقه ها برعلیه استکبار با هم متحد باشند و به تعبیر دیگر خاورمیانه بدون اسرائیل ایجاد شود و غده سرطانی اسرائیل باید برداشته شود و معنی این حرف این است که هر اتفاقی که در جهان بیفتد نباید حواس مسلمانان از اسرائیل پرت شود.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه تمام نقشه ها و سرگرمی مسلمانان با چیزهای کوچک برای اینست که حواس ما را از اسرائیل پرت کنند، افزود: استکبار جهانی تمام تلاششش این است که آرامش و امنیت اسرائیل حفظ شود و مسلمانان باید لحظه ای نگذارند اسرائیل بوی آرامش ببیند.

 

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری گفت: هر روز به ما یادآوری می شود که اسرائیل اصلی ترین مسئله جهان اسلام است و تا موقعه ای که این غده سرطانی ریشه کن نشود دست از شعار مرگ بر اسرائیل بر نمی داریم، همچنین دست از حمایت فلسطین برنمی داریم.

 

امام جمعه شهرستان گفت: غربیها سعی کرده اند در توافق هسته ای به هیئت مذاکره کننده ما بقبولانند که شما نه تنها باید دست از هسته ای بردارید باید دست از حمایت کردن از لبنان،غزه، فلسطین و سوریه هم بردارید.

 

وی افزود: برخی پس از توافق اعلام کردن که دیگر آمریکا و ایران رفیق شدند و پرچم ایران و آمریکا را در فضای مجازی در کنار هم زدند، در صوریتکه رهبر معظم انقلاب اعلام کرد، آمریکا مظهر استکبار جهانی است و تازه اول راه مبارزه با استکبار است.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به اختلافات فرقه ای و کوک کردن داعش در منطقه توسط دشمنان ، گفت: باید مواظب باشیم دشمن با استفاده از اختلاف سلیقه های سیاسی شما را بجان هم نیندازد.

 

وی یادآور شد: روز جمعه یکی از عناصر فتنه به اسلام آبادغرب آمده بود و در رستوران سیب جلسه گذاشته بود، تا در این شهر بین اصلاح طلب و اصولگرا دعوا راه بیندازد، من در خطبه دوم نمازجمعه اعلام کردم ؛ بیخود آمده ای برگرد، در اسلام آباد اصلاح طلب و اصولگرا متحدند و خط قرمزشان ولایت است.

 

محمدی پور گفت: یک سوال از فرماندار پیشین پرسیدم که چندین بار گفته بود اصلاح طلبم، که نظر شما در مورد میرحسین موسوی و فتنه چیست؟ وی پاسخ داد که درست است که به میرحسین موسوی رای دادم اما پس از آنکه رهبر انقلاب موضعش را در باب فتنه گفت، دیگر من برگشتم و این یعنی اینکه اصلاح طلب و اصولگرای ما هیچ کدام فتنه گر نیستند و خط قرمز ما فتنه است.

 

وی با بیان اینکه ما آب مان با فتنه گر در یک جوب نمی رود، گفت: میرحسین موسوی هر سوابقی داشته بماند که کی به آمریکا پناهنده شده، کی برگشته و چه کسی آن را بعنوان نخست وزیر به رییس جمهور وقت که رهبر انقلاب بود تحمیل کرد و چه خونی بر دل ایشان کرد و ما به سوابق ایشان کاری نداریم اما میرحسین موسوی و رفیقش فتنه ای درست کردند که کشور را به لبه پرتگاه سقوط کشانید، اکنون رفقای منافق آنها می آیند  و به اسم  اصلاح طلبان جلسه می گیرند که این دوتا باید از حصرآزاد شوند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: قرآن در سوره مبارکه مائده آیه ای دارد که می فرماید هرکس مفسد فی الارض شد و محارب با خدا و رسول شد حکمش اعدام است که در روایات توضیح داده اند که اگر کسی جامعه را نا امن کند که جان و مال و ناموس مردم به خطر بیفتد ایم مفسد فی الارض است و باید اعدام شود.

 

وی افزود: در فتنه ای که سال 88 این دو نفر درست کردند نزدیک به 30 نفر کشته شدند ، اموال مردم به غارت رفت، ماشینهای مردم به آتش کشیده شدند ، اموال عمومی تخریب شد و اتفاقات مهم دیگری در این فتنه افتاد و این دو نفر کوچکترین عذرخواهی از ملت نکردند، پس اگر اینها محاکمه شوند مطمئن باشید حکم شان اعدام است.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: ولی دوستان اینها تبلیغ راه می اندازند که حصر غیرقانونی است و باید محاکمه صورت بگیرد، درصورتیکه لطف و رأفت اسلامی شامل حال اینها شده که اجازه داده شده در خانه خود زندگی کنند ولی با کسی ارتباط نداشته باشند تا فتنه درست نکنند.

 

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند فتنه بزرگی در راه است و آهسته علائم آن نشان داده می شود، در توافق هسته ای خارج از سهوی یا عمدی بودن آن، هیچ کدام از خطوط قرمزی که رهبر انقلاب فرمودند رعایت نشده، چیزی از انرژی هسته ای باقی نمانده ولی خون شهدای هسته ای ما لکه دار نمی شود و عظمت جمهوری اسلامی با این دروغ و دغل ها شکسته نمی شود.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: شهدا سخت ترین تحریم ها و گرسنگی و تشنگی خط مقدم جبهه را تحمل کردند ، پس مبادا در مقاومت کوتاه بیاییم و در مقابل شهدا خجالت بکشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها