نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو:

دروازه های سیاسی و اقتصادی ایران به روی دشمنان باز نمی شود/ تلاش فرصت طلبان برای خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی

کد خبر: 293275
|
09:12 - 1394/05/31
نسخه چاپی
دروازه های سیاسی و اقتصادی ایران به روی دشمنان باز نمی شود/ تلاش فرصت طلبان برای خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هرگز دروازه های سیاسی و اقتصادی کشور ایران به روی بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم گشوده نمی شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه ای مبنی بر جلوگیری از نفوذ آمریکایی ها به داخل ایران اظهار داشت: روی سخن مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان به فرصت طلبانی است که خیال باطل بر سر دارند که با پیروی از اهداف و امیال شخصی خود دوباره درهای کشور را به روی غربیان بازگشایی کنند.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در پاسخ به افرادی که خیال بازگشایی درهای کشور به روی غربی ها را دارند فرمودند مذاکرات هسته ای ایران تنها در قالب برد- برد بوده نه اینکه این مذاکرات به بازگشایی درهای سیاسی و اقتصادی کشور به روی غربیان منتهی شود.

 

جلیلیان با تاکید بر اینکه هشدارهای امام خامنه ای به افرادی بوده که با نزدیک شدن به غربیان می خواهند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، بیان کرد: همه ملت ایران باید راهی را که مقام عظمای ولایت هدایت می کند، بپیمایند.

 

وی افزود: به جز مقام معظم رهبری، شخصی اختیار، صلاحیت و جرات تصمیم گیری برای ملت شریف ایران را ندارد.

 

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دوست و دشمن انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از سی و هفت سال مشخص شده است.

 

جلیلیان خاطر نشان کرد: خواص جامعه و نخبگان به خوبی می دانند که این ملت، ملتی انقلابی است و هیچگاه به غرب و آمریکا وابسته نمی شود و این بیانات اخیر امام خامنه ای خطاب به سو استفاده کنندگان از نام انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگز دروازه های سیاسی و اقتصادی کشور ایران به روی بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم گشوده نمی شود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد