در ادامه پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم"/

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب به پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم" پیوست

کد خبر: 293279
|
12:21 - 1394/05/31
نسخه چاپی
 مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب به پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم" پیوست
اسلام آبادخبر: مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ضمن پیوستن به پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم" ،گفت: اصحاب امام علی،ع،دو دسته بودند، یکی یاران با ایمان و وفادار و گروه دیگر یارانی بودند که از باب احتیاط،از قبول حمایت از امام شانه خالی کردند.

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام روح الله کرمی مدیریت حوزه علمیه امام خمینی اسلام آباد غرب  در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت، به پویش مردمی"ما هم اجازه نمی‌دهیم" در شهرستان اسلام آبادغرب پیوست.

 

وی با اشاره به خطبه های نهج البلاغه افزود: اصحاب امام علی،ع،دو دسته بودند:یاران با ایمان و وفادار که اسوه حسناتند و گروه دیگر یارانی بودند که در بین راه بریدند و گوشه عزلت خزیدند و از باب احتیاط،از قبول حمایت از امام شانه خالی کردند.


حجت الاسلام کرمی بیان داشت: این گروه بعدازامام موضع ناشناخته ای داشتند و کمتر کسی می توانست چهره‌ی آنها را بشناسانند،درواقع حزب باد بودند و به‌اصطلاح نان به نرخ روز می خوردند.هر جا منفعتی بودهمانجا بودند.

 

وی افزود: امروزه هم کسانی هستند که معلوم نیست عماریند یا زبیری؟! در حالیکه ندای عمار به زبان دارندو فریادی زبیری!!


این روحانی و مبلغ علوم دینی تصریح کرد: حرف مااین است،ما هم اجازه نمی دهیم که علی زمانمان تنها بماند و تعبیر «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند » را با کوچکترین اشاره رهبرمان عملی خواهیم کرد وفریب خوردگان تادیر نشده موضع خود را تغییر دهند و اگر هم موضع ناشناخته ای اتخاذ کرده اند، باید موضع خود را مشخص کنند و خلاف جریان آب حرکت نکنند.

 



حجت الاسلام کرمی  با اشاره به  خطبه 182نهج البلاغه، تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد که  این فراز مظلومیت امام کوفه از زبان رهبر عزیزمان دوباره تکرار شود: أین إخوانی الذین رکبواالطریق و مضوا علی الحق،أین عمار و أین ابن التهیان و أین ذو الشهادتین وأین نظراؤهم من اخوانهم الذین تعاقدوا علی المنیه...



انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد