فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

آغاز دور جدید طرح امنیت اجتماعی در اسلام آبادغرب/ دستگیری و سرکوب اراذل و اوباش خشن در شهرستان

کد خبر: 293280
|
13:27 - 1394/05/31
نسخه چاپی
آغاز دور جدید طرح امنیت اجتماعی در اسلام آبادغرب/ دستگیری و سرکوب اراذل و اوباش خشن در شهرستان
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای موفق طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی و آغاز دور جدید این طرح در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آبادخبر، بیش از یک هفته از حضور شایسته  و مستمرنیروهای خدوم و خستگی ناپذیر انتظامی اسلام آبادغرب در طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی محلات، بوستان ها،  پارک ملت ، پارک ولایت و چندین تفرجگاه عمومی در حاشیه شهر اسلام آبادغرب می گذرد و این امر که باعث بالا رفتن احساس امنیت و آرامش در شهروندان شده، مورد استقبال آحاد و اقشار مردم قرار گرفته است.

 

در همین رابطه سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح مذکور، از  آغاز دور جدید طرح امنیت اجتماعی و اسمترار آن  در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: طرح های امنیت اجتماعی تشدید شده و پلیس بدون اغماض با متخلفان برخورد می کند. در این طرح علاوه بر بدحجابی با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، آلودگی صوتی و جرایم اخلاقی نیز برخورد می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب  ضمن اعلام سرکوب تیم های اراذل و اوباش از  دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش خشن در سطح شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: با تلاش همکاران، شرارت و زورگیری یکی از  اراذل و اوباش خشن در شهر اسلام آبادغرب رصد گردید و متاسفانه هیچ کس هم جرات شکایت از وی را نداشته که با یک سری اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی ، نامبرده به دام پلیس اسلام آبادغرب افتاد که پس از تحویل به مقامات قضایی جهت رسیدگی به اتهامات قرار وثیقه 100 میلیون تومان برای ایشان صادر شده است.

 

رئیس‌پلیس شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام این‌که طرح‌های پلیس با جدیت ادامه دارد و برخورد با اراذل و اوباش تعطیل نمی‌شود،  تصریح کرد: با  همکاری دستگاه قضا  برخورد قاطعانه‌ای توسط پلیس با اراذل  صورت  می گیرد.

 

گفتنی است، مردم شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب طی تماس با سامانه 197 پلیس و حتی حضوری از اقدامات شایسته فرماندهی انتظامی شهرستان و نیروهای تحت امر ایشان در ایجاد امنیت برای مردم تشکر و قدردانی نموده اند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب