به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع)/

تصاویر/بر افراشته شدن پرچم ثامن الجج (ع) در میدان امام رضا اسلام آبادغرب

کد خبر: 293298
|
09:46 - 1394/06/05
نسخه چاپی
تصاویر/بر افراشته شدن پرچم ثامن الجج (ع) در میدان امام رضا اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: شامگاه روز گذشته طی برگزاری جشنی پرشور با حضور مردم و مسئولین شهرستان پرچم مطهر امام هشتم در میدان امام رضا(ع) اسلام آبادغرب برافراشته شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع)  مراسم جشنی در میدان متبرک به نام آن حضرت با حضور پر شور آحاد و اقشار مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب برگزار گردید.

بر اساس این گزارش پرچم مطهر امام هشتم توسط نیروهای نظامی با احترام با ساحت مقدس ثامن الحجج در میدان امام رضا(ع) اسلام آبادغرب برافراشته شد.

پخش صدای نقاره و قرائت زیارت خاصه حضرت علی بن موسی الرضا حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشید که باعث حلقه بستن اشک شوق نسبت به ولایت در چشمان حاضران در مراسم گردید.

گفتنی است مراسم شامل بخش های متنوعی ازجمله؛ مولودی خوانی، سخنرانی امام جمعه شهرستان، اجرای نمایش طنز، و اهداء جوایز به اسامی مزین بنام رضا بود.

به گزارش خبرنگاراسلام آبادخبرامام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از گروه نمایش ایثار در راستای بیان معضلات ماهواره و فرهنگ غربی در قالب طنز، اظهار داشت: مردم به خوبی پیام این نمایش را دریافت کردند و برگشت به فرهنگ اصیل ایرانی خیلی بهتر از آن است که دست گدایی به سوی فرهنگ غربی دراز کنیم.

گفتنی است در این مراسم به پاس حرمت حریم ولایت و زحمات امام جمعه شهرستان  یک تابلو هنری نقش برجسته منبت کاری با مضمون " یا ضامن آهو"  از آثار هنرمندان اسلام آبادی به سلاله زهرا(س)، حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اهداء گردید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها