نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو:

مجتمع بزرگ پتروشیمی در اسلام آباد غرب احداث می شود/ بی توجهی دولت به اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

کد خبر: 293347
|
18:31 - 1394/06/16
نسخه چاپی
مجتمع بزرگ پتروشیمی در اسلام آباد غرب احداث می شود/ بی توجهی دولت به اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان، مجتمع عظیم پتروشیمی در اسلام آباد غرب احداث می شود.

به گزارشاسلام آبادخبر، علی جلیلیان در گفتگو باپاک پرس، با بیان اینکه احداث مجتمع بزرگ پتروشیمی در اسلام آباد غرب زمینه اشتغالزایی برای بیکاران را فراهم می کند، اظهار داشت: وزارت نفت با احداث این پروژه موافقت کرده، سرمایه گذاران نیز مشخص شده و سهم آورده خود را تامین کرده اند.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مجتمع در آینده ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می کند، بیان کرد: در مجموع هیچ گونه مشکلی بر سر راه احداث این پروژه، که طرحی ملی است قرار ندارد.

 

جلیلیان گفت: دولت بیشتر توان خود را صرف سیاست های خارجی کرده در حالی که کشور ما از وجود مشکلات متعدد داخلی از جمله بیکاری رنج می برد بنابراین باید زمینه های اشتغال جوانان را به طور جدی فراهم آورد.

 

وی با اشاره به نادیده گرفتن ظرفیت های استان کرمانشاه از جمله کشاورزی، صنعت و گردشگری، افزود: دولت به دنبال معجزه ای از خارج است در حالی که داشتن چشمداشت از بیگانگان، انتظاری دور از واقعیت است.

 

جلیلیان خاطر نشان کرد: به جای تمرکز بیش از حد بر سیاست های خارجی، باید بر توان داخلی تمرکز شود و  راهکار مد نظر مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است پیاده شود تا وضعیت اشتغال بهتر از امروزه باشد.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی 9 ساله پالایشگاه آناهیتا گفت: در حال حاضر اقدام بزرگی برای اشتغالزایی از سوی دولت دیده نمی شود و همین امر سبب بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و در مواردی مهاجرت آنان شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد