حجت الاسلام محمدی پور خبر داد:

مسجد امام سجاد(ع) در اسلام آبادغرب ساخته می شود/ برکت برپایی نماز جماعت در محلات +تصاویر

کد خبر: 293364
|
11:40 - 1394/06/17
نسخه چاپی
مسجد امام سجاد(ع) در اسلام آبادغرب ساخته می شود/ برکت برپایی نماز جماعت در محلات +تصاویر
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با همت خیرین شهرستان به زودی مسجد امام سجاد(ع) در محله شهرستانی ساخته می شود.

به گزارشاسلام آبادخبر، امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در یک نشست مذهبی گفت: با همت خیرین شهرستان به زودی مسجد امام سجاد(ع) در محله شهرستانی ساخته می شود.

 

در همین رابطه رییس اداره اوقاف شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: مسجد امام سجاد(ع) در محله شهرستانی بصورت وقف مشارکتی ساخته می شود.

 

وی افزود: با همت خیرین شهرستان اسلام آبادغرب یک باب منزل مسکونی در محله شهرستانی برای ساخت مسجد مورد نظر به مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری شده است که این عمل وقف مشارکتی محسوب می گردد و تمام اقشار جامعه می توانند در  آغاز احداث و ادامه مراحل ساخت مسجد به هر مبلغی که در توان دارند در این امر خیر سهیم شوند و از ثواب آن بی بهره نباشند.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آبادخبر، در ماه مبارک رمضان سال گذشته ، با مشارکت گروه های جهادی، واحد فرهنگی بسیج، دفتر امام جمعه، سازمان تبلیغات ، شهرداری و همکاری تنی چند از مسئولین شهرستان و ادارات ذیربط در پیادرو  این محله که فاقد مسجد بود نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار گردید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب به خبرنگاراسلام آبادخبرگفت: یکی از عوامل با برکت در شکل گیری ساخت مسجد و تشویق خیرین، برپایی نماز جماعت در خیابان ها و پیاده رو های محلات با محورت گروه های جهادی تحت برنامه های بومی محلی بسیج بوده است.

 

وی افزود: این از برکات نماز و توجه خداوند متعال به مستضعفین است که اگر ما یک قدم خیر برداریم انسانهای خیر هزاران قدم جلوتر از ما برای گسترش دین مبین اسلام و اجرای فرمان باریتعالی بر می دارند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها