فرماندار اسلام آبادغرب:

24 روستا در اسلام آبادغرب بصورت سیار آبرسانی می شوند/خسارت 44 هکتار از مراتع و جنگل های شهرستان در اثر آتش سوزی

کد خبر: 293367
|
10:55 - 1394/06/18
نسخه چاپی
24 روستا در اسلام آبادغرب بصورت سیار آبرسانی می شوند/خسارت 44 هکتار از مراتع و جنگل های شهرستان در اثر آتش سوزی
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب درجلسه مدیریت بحران شهرستان گفت: در شهر اسلام آباد غرب 60 لیتر در ثانیه کمبود آب شرب وجود دارد که لازم است همه شهروندان صرفه جویی و استفاده بهینه از مصرف اب را مد نظر قرار دهند و از هدر دادن اب در مصارف غیر ضروری خودداری نمایند.

به گزارشاسلام آبادخبر، باحضور فرماندار و مدیران شهرستان جلسه مدیریت بحران در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار در سخنانی بیان داشت: متاسفانه بدلیل کم توجهی و رعایت نکردن برخی افراد هنگام مراجعه به جنگل ها  در سال جاری 15 مورد آتش سوزی موجب خسارت به 44 هکتار از مراتع و جنگل های شهرستان شد که این آمار نسبت به سال گذشته دو برابرافزایش داشته است.

 

وی افزود: با تلاش و زحمت اهالی روستاها ، نیروهای منابع طبیعی ، نیروهای ارتش و بسیج آتش سوزیهای سالجاری خاموش شدند اما باز هم لازم است همه برای نگهداری از جنگل های زیبای منطقه همه تلاش کنیم.

 

افشین کریمی د اظهار داشت: از ابتدای سالجاری 18 حلقه چاه آب غیر مجاز مسدود شده و 115 چاه مجاز که اضافه برداشت داشته اند 5 میلیارد ریال جریمه شده اند.

 

وی افزود: در سطح شهرستان در حال حاضر 24 روستا بصورت سیار آبرسانی می شوند و در شهر اسلام آباد غرب 60 لیتر در ثانیه کمبود آب شرب وجود دارد که لازم است همه شهروندان عزیز صرفه جویی و استفاده بهینه از مصرف اب را مد نظر قرار دهند  و از هدر دادن اب در مصارف غیر ضروری خودداری نمایند.

 

گفتنی است نصب دستگاه سنجش آلودگی هوا، تعیین مکان مناسب برای پد بالگرد امدادی، قطع مصارف آب شرب خانه باغ ها، تشکیل جلسات مدیریت بحران در بخشها ، اعمال جریمه برای اضافه برداشت چاه های مجاز و... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد