امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

دشمنان وحشت دارند، و می دانند که رهبر ایران هرچه بگوید آنرا عملی می کند / قرن حاضر قرن تمدن غرب نیست ، قرن غلبه اسلام بر همه جهان است

کد خبر: 293381
|
15:17 - 1394/06/20
نسخه چاپی
دشمنان وحشت دارند، و می دانند که رهبر ایران هرچه بگوید آنرا عملی می کند / قرن حاضر قرن تمدن غرب نیست ، قرن غلبه اسلام بر همه جهان است
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: یکی از ملت های مستضعف جهان ایران است که سالها زیر چکمه آمریکایی ها بوده و ما اگر می گوییم مرگ بر آمریکا یعنی می خواهیم خودمان را زیر چکمه های دشمن نجات دهیم.

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه های نماز جمعه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اسرائیلی ها گفته اند که تا 25 سال آینده خیالمان از بابت ایران راحت شده ، ولی اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و 25 سال آینده چیزی به اسم اسرائیل وجود نخواهد داشت و روی آرامش نخواهد دیدف چون روحیه مبارزه با استکبار در کشورهای اسلامی بجای خود خواهد بود .

 

وی افزود: باید به وجود رهبری افتخار کنیم و به واسطه داشتن چنین رهبری سجده شکر بجا آوریم و از خدا بخواهیم که سایه اش را بر سر ما مستدام بدارد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: ما که اصلا" اسرائیل را بعنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسیم و این چند کشوری که سازمان ملل و شورای امنیت را تشکیل می دهند، هرچه قانون قانون تصویب کرده اند به نفع این چند کشور است و بقیه این کشورها همه نوکر اینها باشند.

 

وی افزود:  آنها صحبت از نظم نوین جهانی می کنند یعنی تمام جهان یک بازار است و آن پنج کشور سرمایه گذار این بازارند و سود آنرا خودشان می خورندو می گویند شما نیاز به انرژی هسته ای ندارید و می خواهند تمام جهان وابسته به آنها باشد.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: یکی دیگر از قانون هایی که این 5 کشور تصویب کرده اند این است که هر کشوری که از دستور آنها سرپیچی کرد ، آنها اجاز دارند بر علیه آن کشور تحریم وضع کنند و هرکس با منافع آن 5 کشور مخالفت کرد تروریسم است.

 

وی افزود: غربیها می گویند اگر اسرائیل بر سر فلسطینی ها بکوبد اشکالی ندارد چون اسرائیل از موجودیت خود دفاع می کند و آل سعود اجازه دارد یمنی ها را بکشد و از نظر غربیها هرکس از مظلومین دفاع کند تروریست است و آل سعو و اسرائیل تروریست نیستند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: ما به یک نظم نوین جانی دیگرمعتقدیم و ما می گوییم به زودی مهدی آل محمد (عج) تمام دنیا را در برابر خودش به زانو در خواهد آورد و آن روز نزدیک است و منو شما برای زمینه سازی آن باید تلاش کنیم و مهمترین ماموریت امام عصر (عج) اجرای عدالت است که حق همه ملت ها به دست شان برسد.

 

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت امام عصر (عج) نجات مستضعفان است، افزود:  یکی از ملت های مستضعف جهان ایران است که سالها زیر چکمه آمریکایی ها بوده و ما اگر می گوییم مرگ بر آمریکا یعنی می خواهیم خودمان را زیر چکمه های دشمن نجات دهیم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب،  باوجود اینکه سالها از انقلاب و جنگ تحمیلی گذشته، می بینیم که برخی ها در اثر مواد شیمایی در بمب های جنگ نمی توانند راحت نفس بکشند و بعضی ها در اثر موج انفجار موجی می شوند و اعمالی انجام می دهند که قابل کنترل نیستندو بعد پشیمان می شوند.

 

وی افزود: غربیها خیلی جنایت ها در حق مردم ایران انجام داده اند و بسیار بچه هایی  با یتیمی و بی سرپرستی بزرگ شده اند و بسیار خانواده هایی که بی خانمان شده اند در حق آنها ظلم شده است.

 

محمدی پور گفت: حالا که ملت ایران بیدار شده و می خواهد بقیه ملت ها را بیدار کند می گویند شما تروریسم هستید و حق تان است که تحریم بشوید و اجازه ندارید که کشورهای دیگر با شما معمله داشته باشند.

 

وی افزود: ما خوشحال بودیم که توافقی انجام می شود و تحریم ها برداشته می شود و مقام معظم رهبری هم فرمودند: که اگر قرار نیست تحریم ها برداشته شود پس چرا مذاکره کردیم، اصلا" علت اینکه ما قبول کردیم با شما مذاکره کنیم برداشتن تحریم ها بود و شما که با هزاران شرط و شروط می گویید در 25 سال آینده تحریم ایران تعلیق بشود و گزینه های شما به قول خودتا همچنان روی میز است، بنابر این ما آماده همان گزینه روی میز هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان گفت: دشمنان می ترسند و می دانند اگر تنگه هرمز بسته شود همه آنها از گرسنگی می میرند و از حمله به ایران وحشت دارند، و می دانند که رهبر ایران هرچه بگوید آنرا عملی می کند و ایشان فرمودند ؛ اگر غلطی بکنید تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

 

وی تصریح کرد: قرن حاضر قرن تمدن غرب نیست و دشمنان دست و پا می زنند تا خود را حفظ کنند ، قرن حاضر قرن غلبه اسلام بر همه جهان است.

 

امام جمعه شهرستان گفت: وقتی در آستانه نظم نوین جهانی به رهبری فرزند فاطمه زهرا(س) قرار گرفتیم ، شایسته است در مقابل آمریکائی ها زانو بزنیم و بگوییم هرچه شما می گویید درست است،  واگر در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و دیگر مرگ بر آمریکا نگوییم جایز است.

وی افزود: هنوز گزینه های دشمن روی میز است و هنوز تهدیدهای نظامی دشمن سرجایش است و دشمنان بارها گفته اند، اینکه ما در توافقو برجام ایرانی ها را قانع کردیم که بر همه تأسیسات نظامی شان کنترل داشته باشیم راه را برای حمله به ایران هموار می کند، این یعنی تووافق یعنی کشک، یعنی ما می خواستیم حمله کنیم، امضایش را از خود شما گرفتیم و تمام تاسیسات نظامی را چکمی کنیم تا وقت حمله آنها را منهدم کنیم.

خطیب نمازجمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: دشمنی با استکبار تمام نشده است و تا ریشه کن شدن ظلم در همه عالم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدی پور در خطبه اول نماز جمعه این هفته نیز ضمن بیان موعظه هایی در خصوص رعایت تقوی و پرهیز از نافرمانی خدای متعال، گفت: به حساب خود برسید قبل از آنکه به حساب شما برسند، قبل از خواب بررسی کنیید که آیا گره از کار کسی باز کرده اید یا مشکلی را ایجاد کره اید و در صورت ایجاد اختلاف در جامعه باید توبه کنید و تا زنده اید به حساب خودتان رسیدگی کنید و بدانید که خداوند داناست و به همه اعمال شما با خبر است.

 

وی در باب شاخص های سبک زندگی اسلامی افزود:  توکل بر خدا و یادآوری زندگی بعد از مرگ مغز زندگی اسلامی است، مثلا" در تشکیل خانواده ازدواج کردن یک عبادت است ولی برخی از مردم این عبادت را به گناه آلوده می کنند.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: برخی از مردم ریخت و پاش هایی را بعنوان رسم بر پا کرده اند و خود را گرفتار کرده اند و این رسم ورسومات غلط دست و پای شما را بسته و باید کنار گذاشته شود.

 

وی با انتقاد ازپیروی مردم از رسم و رسومات غلط در مراسمات فاتحه خوانی و عروسی و مهریه های سنگین، گفت: اگر به سنت اصلی اسلامی بر نگردیم، رسم های غلط دیگری هم به آن اضافه خواهد شد.

 

محمدی پور بیان داشت: یکی دیگر از شاخص های زندگی اسلامی اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد اسلامی است، که در آن کار کردن عبادت است.

وی با اشاره به اینکه مرحوم شهید رجایی که قصد داشت فرهنگ کار را احیا کند ولی دشمنان با ترور این شخصیت نگذاشتند، گفت: در طرح کاد هر دانش آموز دبیرستانی هفته ای یک روز سر کار می رفت و گزارش به معلم طرح کادش می داد که چه یاد گرفته و سال تحصیلی که تمام می شدحداقلیک حرفه یاد گرفته بودکه اگر نمی توانست درس را ادامه دهد حداقل خودش زندگیش را می توانست اداره کند.

 

امام جمعه شهرستان گفت چون فرهنگ کار و تولید در جامعه از بین رفته برای همین است که جوانان ما نمی توانند خانواده تشکیل بدهند و جوانی که 36 سال آن هم رد شده هنوز می گردد که یک جایی استخدام شود، چون فرهنگ کار اسلامی در بین ما ریشه کن شده است و فرهنگ غلط غربی بر ما غلبه کرده است.

 

وی با بیان اینکه کار و پول در آوردن حلال عبادت است، اظهار کرد: یکی از راه های جلوگیری از فساد این است که سن ازداوج هم پایین بیاید و آن هم ممکن نیست مگر اینکه فرهنگ کار و تلاش به جامعه برگردد .

 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها