امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی:

اسناد "فتنه گری" حامیان فتنه در سنقر یکی دوتا نیست/ انتصابات برای مدیران یک امتحان است

کد خبر: 293397
|
09:32 - 1394/06/24
نسخه چاپی
اسناد "فتنه گری" حامیان فتنه در سنقر یکی دوتا نیست/ انتصابات برای مدیران یک امتحان است
اسلام آبادخبر: امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: اگر بخواهیم مسئولین را بشناسیم باید ببینیم برای چه کسی حکم می زنند و چه کسانی را منصوب می کنند.

به گزارشاسلام آبادخبر، به نقل ازسهیل سنقر، مراسم شام شهادت امام جواد (ع)، شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جوادالائمه شهرستان سنقر و با حضور جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد باقر برقراری در این مراسم با بیان اینکه امام جواد (ع) اولین امامی هستند که در سن پایین به امامت رسیدند، اظهار داشت: سن و سال برای امام اهمیت ندارد. در آن زمان برخی از افراد بی بصیرت در این امر تشکیک کردند اما افراد با معرفتی همچون علی بن جعفر(ع) العریضی بودند که جلوی این گونه فتنه ها را با کلام خود می گرفتند.

 

وی با بیان اینکه از جمله مخالفین امام جواد (ع) عبدالله بن موسی عموی امام جواد بود، گفت: اینگونه نیست که معصوم  مخالف و دشمن نداشته باشد. دشمنان امام جواد واقفیها بودند اینها اصلا امام رضا را قبول نداشتند تا چه برسد به امام جواد.

 

امام جمعه سنقر و کلیایی اقزود: آیا اقدام واقفی ها که امامت امام رضا را نپذیرفتند براساس سند و مدرک بود؟ امام رضا یک دلیل آورد آنهم شهود بود پس چرا نپذیرفتند؟ چون که منافع حزبی و گروهی آنها بود که زیر بار حقانیت نرفتند الان هم همینطور است یک عده زیر بار حق و حقیقت نمی روند.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنانی از امیرالمؤمنین امام علی (ع) بیان داشت: کسی که خودسازی نکند و تهذیب نفس نداشته باشد هیچ وقت از عقلش بهره مند نمی شود. کسانی می توانند از عقلشان استفاده کنند که خودساخته باشند. کسی که تربیت نشده است عقلش تعطیل است و براساس حرف عقل نمی زند، قضاوت نمی کند و تصمیم نمی گیرد.

 

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه برخی از مخالفت های امروز با سخنان حق بدون پشتوانه عقلانی است، گفت: مخالفت برخی ها اینطور نیست که واقعا نشسته اند دو دو تا چهارتا کرده اند دیده اند که حرف فلانی باعقل جور در نمی آید.

 

وی با تاکید بر اینکه مخالفت ها فقط بر مبنای  منافع حزبی و گروهی است، گفت: ما در خطبه نماز جمعه بحث انتصاب مدیران و مسئولان را مطرح کرده و تاکید کردیم که وابسته به جریان فتنه نباشند. از یک عده سر و صدا در آمد که فتنه در کار نیست و... .

 

وی تاکید کرد: در این چند ساله همین افرادی که شما می خواهید انتصاب کنید ببینید چند بار به راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس آمده اند.

 

امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: این افراد آن وقتی که آمریکایی ها گفتند ملت ایران خوب هستند اما به درد مردن می خورند چند مقاله بر علیه آمریکایی ها نوشتند؟ آن وقتی که رژیم صهیونیستی گفت که اینها سرمایه های ما در جمهوری اسلامی هستند چند بار مقاله برعلیه رژیم صهیونیستی نوشتند؟ آیا اصلا به اینها برخورد که به آن ها گفتند که سرمایه رژیم صهیونیستی در ایران هستند؟

 

حجت الاسلام برقراری گفت: شما که دست به قلمتان خوب است و می گویید به وزرای کشورها توهین شده است وقتی آمریکایی ها گفتند ژن ایرانی ها ضعیف است چند مقاله برعلیه آنها نوشتید. وقتی قرآن من و شما را در آمریکا سوزاندند چند نفر از شما بر علیه این حرکت زشت مقاله نوشتید؟ شما به اندازه نگه داشتن حرمت بیگانگان، حرمت خودی ها را نگه داشته اید؟ این همه سند جنایت آنها بر علیه نظام اسلامی است حالا می گویید اسناد فتنه را رو کنید؟ اسناد فتنه فراوان است.

 

وی ادامه داد: شما به تازگی مچ بند سبز خود را چون کهنه شده بود درآوردید. شما هنوز هم می گویید "یاحسین میرحسین". سند فتنه گری حامیان فتنه در سنقر یکی و دوتا نیست. البته وقتی یک نفر به کسانی که مسجد را آتش زدند و مجلس عزای امام حسین را خراب کردند  امت خدا جوی می گوید از نوچه هایش هیچ بعید نیست از این حرفهای بدون منطق بزنند.

 

امام جمعه شهرستان سنقر در ادامه تاکید کرد: وقتی آشوب گر، خدا جو نامیده شود این طبیعی است که پیروانش چگونه موضع گیری می کنند. پست مسئولیت یک امتحان برای مسئولین است اگر بخواهیم مسئولین را بشناسیم باید ببینیم برای چه کسی حکم می زنند. این یک نوع وسیله آزمایشی است هر کسی را بخواهیم بشناسیم باید در این انتصابات، در ۹ دی و در ۱۳ آبان بشناسیم. هر کسی مشکلی دارد این ایام خودش را نشان می دهد. اصلا این ایام ایام الهی است، ایام الله نظام مقدس اسلامی است که هویت اشخاص را دیر یا زود مشخص می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها