گزارش تصویری/

تصاویر دیده نشده از بمباران شهرستان اسلام آبادغرب در طول8سال دفاع مقدس

کد خبر: 293455
|
09:07 - 1394/07/05
نسخه چاپی
تصاویر دیده نشده از بمباران شهرستان اسلام آبادغرب در طول8سال دفاع مقدس
اسلام آبادخبر: اسلام آباد غرب،شهری که به قولی بیش از 300 بار در طول جنگ8 ساله مورد حمله موشکی و بمباران هوایی هواپیماهای رژیم بعث عراق قرار گرفت .

به گزارشاسلام آبادخبر، شهرستان اسلام آبادغرب که بخاطر ولایتمداری مردمانش و استراتژیک بودن منطقه جغرافیایی در دوران دفاع مقدس نقش مهم و بی بدیلی در پشتیبانی جبهه های غرب داشته است.

 

 اسلام آباد غرب،شهری که به قولی بیش از 300 بار در طول جنگ8 ساله مورد حمله موشکی و بمباران هوایی هواپیماهای رژیم بعث عراق قرار گرفت، و هواپیماهای عراقی هرگاه برای بمباران نقاط دیگر کشور می رفتند اگر به پدافند  ایرانی بر می خوردند و یا اگر از بمباران نقاطی دیگر از کشور بر می گشتند باقیمانده بمب ها و راکت های خود را بر سر مردم مظلوم و شهیدپرور اسلام آبادغرب می ریختند.

 

 

گفتنی است؛  شهرستان اسلام آبادغرب در دوران بعد از جنگ ، چه در بازسازی ها و چه در تقسیم سرمایه گذاری های اقتصادی مورد بی مهری و ظلم برخی از مسئولین قرار گرفته تا جایی که اکنون با وجود جوانان تحصیل کرده و مستعد، بیکارترین شهر در استان کرمانشاه و در کشور است ولی حضور مردم این شهرستان در صحنه های سیاسی از بدوانقلاب تا کنون نشان داده که حب و بغض سیاسی برخی مسئولین کوچکترین اثری در ولایتمداری این مردمان پاک نهاد ننهاده است و تا پای جان در بیعت خود با امام راحل(ره) و رهبری امام خامنه ای در مقابل دشمنان داخلی و خارجی می ایستند.

 

اما وقت آن رسیده که دولت و مسئولین ذیربط در همه دستگاه ها، هم به وعده خود عمل کنند و و در سال همدلی و همزبانی حق شناسی خود را نسبت به این مردم مظلوم و زجر کشیده  اسلام آبادغرب در دوران دفاع مقدس نشان دهند.

 

 

گردآوری عکس؛ از عکاس هنرمند بسیجی حاج قدرت احمدی

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد