گزارش تصویری1/

بازسازی واقعه غدیرخم در اسلام آبادغرب+ تصاویری از حضور باشکوه مردم و مسئولین

کد خبر: 293480
|
13:57 - 1394/07/10
نسخه چاپی
بازسازی واقعه غدیرخم در اسلام آبادغرب+ تصاویری از حضور باشکوه مردم و مسئولین
اسلام آبادخبر: مراسم بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم صبح امروز از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و با حضور با شکوه مردم شهید پرور اسلام آبادغرب در استادیوم شهید رستگار شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر،  این آیین به همت ستاد بازسازی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب تدارک دیده شد.

اجرای نمادین آیین حج و جمع شدن کاروانهای حجاج در محل غدیر خم در این آیین بازسازی شد.

جمع کثیری از مردم مومن و شهید پرور شهرستان، امام جمعه ، فرماندار، نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو و جمعی از مسوولان شهرستان به همراه شخصیت های نظامی و انتظامی در این آیین حضور داشتند.

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه منا و خیرمقدم به حضار از کلیه مسئولین و اداراتی که در برپایی این عید عظیم نقش داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام کماسی مدیر اداره تبلیغات اسلامی نیز ضمن بیان اهمیت عید غدیر ، این عید را عیدالله اکبر برای شیعیان و مسلمانان خواند و گفت: ما باید هرسال بهتر از سالهای دیگر این عید را دریابیم و واقعه غدیر را به همگان معرفی نمائیم.

در پایان مراسم بازیگران این نمایش مذهبی به حاضرین ادای احترام کردند و آرش منصوری کارگردان این نمایش باشکوه ضمن تشکر از مردم و مسئولین بخاطر حضور در این مراسم عظیم دینی، مذهبی از ایفا کنندگان نقش ها نیز تشکر نمود.

پایان بخش مراسم، اهدا جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان در در مراسم بود، که 6 دستگاه دوچرخه و هدایای نفیس دیگری توسط مسئولین به مردم اهدا گردید.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد