به مناسبت یادواره سرداران شهید شهبازی و ریزوندی در اسلام آبادغرب/

افتتاحیه مسابقه کشتی آزاد کشور در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 293500
|
16:54 - 1394/07/13
نسخه چاپی
افتتاحیه مسابقه کشتی آزاد کشور در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: عصر امروز افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در سالن شهید شهبازی شهرستان اسلام آبادغرب آغاز شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ، مسابقات کشتی قهرمانی کشور گرامیداشت سرداران شهید محمود شهبازی و داریوش ریزه‌ وندی صبح امروز دوشنبه با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور در سالن کشتی شهید ریزه‌ وندی اسلام آبادغرب رسما" آغاز شد ودقایقی پیش با حضور مسئولین استان و شهرستان و شخصیت های ورزشی کشوری افتتاحیه این مسابقات برگزار گردید.

 

در افتتاحیه این مسابقات فرماندار اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس بخصوص دو شهید گرامی که این مسابقات باشکوه بنام و یاد ایشان برگزار می گردد، به کلیه مدعوین، ورزشکاران و ورزش دوستان خوش آمد گفت.

 

اجرای نمایش باستانی و پخش کلیپ هایی از خاطرات بزرگان کشتی کشور در  خصوص سوابق ورزشی سرداران شهید ریزوندی و شهبازی از دیگر بخش های برنامه افتتاحیه بود.

 

 

 

بر اساس این گزارش کشتی گیران جوان اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم کشور با یکدیگر رقابت می کنند که رقابت های این اوزان تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

 

رقابت‌های اوزان پنجاه و پنج کیلوگرم، شصت و شش کیلوگرم ، هشتاد و چهار کیلوگرم و صد و بیست کیلوگرم نیز روز سه شنبه برگزار می‌شود.

 

گفتنی است مسابقات کشتی فرنگی نیز روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 مهر با حضور نزدیک به 270 کشتی گیر از استانهای سراسر کشور برگزار می شود.

 انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد