مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

اجرای 42 طرح اشتغال زودبازده برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد اسلام آباد غرب

کد خبر: 293522
|
09:13 - 1394/07/16
نسخه چاپی
اجرای 42 طرح اشتغال زودبازده برای خانوار  تحت حمایت کمیته امداد اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب گفت: طی سالجاری برای 42 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب طرح های اشتغال زود بازده اجرا شده است.

 سعید کیانی در گفتگو بااسلام آبادخبر، با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ها بیش از 6  میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به صورت قرض الحسنه از منابع امدادی و بانکی به مددجویان اسلام آبادی اعطا شده است اظهارکرد: هم اکنون 32  طرح تصویبی با ارزش 4 میلیارد 700 میلیون ریال در بانکهای عامل شهرستان اسلام آباد غرب  جهت اجرا در انتظار جذب اعتبار هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه طرح های اشتغال مددجویان از سوی ناظرین مجرب کمیته امداد نظارت و بازدید می شوند افزود: طرحهای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در زمینه های دامپروری ، کشاورزی و خدماتی  اجرایی شده اند.

 

به گفته کیانی طرح های مذکور متناسب با ظرفیت، توانایی ومهارت مددجویان اسلام آبادی  و همراه با ارائه مشاوره و راهنمایی لازم وکافی تخصیص یافته و از درآمدزایی نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب  تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ناظرین کمیته امداد بیش از 1636 مورد نظارت و تا پایان سال گذشته  7594   نظارت و بازدید بر طرح های مددجویان اسلام آبادی  اعمال کردند .

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد