رزمدیده خبر داد:

همایش آسیب شناسی فرهنگی در اسلام آباد غرب برگزار می شود

کد خبر: 293537
|
09:36 - 1394/07/19
نسخه چاپی
 همایش آسیب شناسی فرهنگی در اسلام آباد غرب برگزار می شود
اسلام آبادخبر: دبیر همایش همایش آسیب شناسی فرهنگی در اسلام آباد غرب گفت: این همایش که از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان می باشد، در تاریخ 14 آبان 1394 همزمان با روز شورای فرهنگ عمومی در اسلام آبادغرب برگزار می گردد.

به گزارشاسلام آبادخبر، هوشنگ رزمدیده اظهار کرد: همایش  همایش آسیب شناسی فرهنگی در اسلام آباد غرب در تاریخ 14 آبان 1394 همزمان با روز شورای فرهنگ عمومی در اسلام آبادغرب برگزار می گردد.


            
وی افزود: همایش آسیب شناسی فرهنگی شهرستان که از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان می باشد که از تمام ادارات و ارگانهای سطح شهرستان در راستای ارسال مقالات با موضوعات ذکر شده دعوت به عمل آمده است.

 

دبیر همایش  همایش آسیب شناسی فرهنگی در اسلام آباد غرب ، همچنین از تمامی فعالان فرهنگی، اساتید، دانشجویان، فرهنگیان، فرهیختگان، اصحاب رسانه و کلیه همشهریانی که دستی بر قلم دارند جهت شرکت در این همایش دعوت به عمل  آورد.

 

رزمدیده گفت:  مهلت ارسال آثار تا تاریخ 94/8/10 به دبیرخانه این همایش ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب)  اعلام گردیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: به پنج مقاله برتر و برگزیده همایش آسیب شناسی فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب هر کدام مبلغ 3 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد